مدیرکل ارشاد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این استان از پتانسیل و ظرفیت فرهنگی و هنری قوی برای خلق آثار هنری با محتوای رضوی برخوردار است که باید مورد توجه اصحاب فرهنگ و هنر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 10 April 2021

محمد رضا علیزاده روز شنبه درنشست مشترک با دبیرکانون های خدمت رضوی استان کرمان افزود: در شرایط بیماری کرونا هنرمندان با تولیدات فاخر و نشر آن در فضای مجازی میتوانند به نحو مطلوبی حال و هوای حرم مطهر را به محبین حضرت رضا (ع) انتقال دهند.

وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای ترویج سیره رضوی است تاکید کرد: فعالیتهای فرهنگی و هنری در استان کرمان باید عطر و بوی امام رضا(ع) را در جامعه منتقل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری موفق بیست و شش دوره جشنواره شعر رضوی تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی با استفاده از ظرفیت ادبی و هنری کشور، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره نبوی، کشف استعدادهای ادبی و غیره از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برای همکاری با کانون های خدمت از تمایل و علاقه مندی هنرمندان استان به خدمت در حوزه ترویج فرهنگ رضوی آماده هر گونه همکاری است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید آثار هنری رضوی گفت: پویش محله‌های اسلامی باهدف توسعه و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه توسط خادمیاران رضوی استان کرمان برای اولین بار در کشور به عنوان پایلوت در حال اجرا میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار