دکتر محسن فتحی:
دبیرکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت قراردادن اقتصاد و گردشگری در روزهای اخیر، کشور را به مرحله بحران رسانده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 10 April 2021

به گزارش تابناک کردستان ، دکتر محسن فتحی به مناسبت روز جهانی بهداشت و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی بهداشت فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با هم در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورداری از بالاترین استاندارد بهداشتی، یکی از حقوق اساسی هر انسانی بدون تمایز نژاد است، گفت: در سال جاری و با وجود فراگیری ویروسی کشنده در سطح جهان، روز جهانی بهداشت بیشترین تمرکز خود را روی این امر قرار داده است که همه افراد از شرایط زندگی و کار مناسب برای داشتن سلامتی برخوردار باشند.
دکتر فتحی با اشاره به کم کاری های دولت در مبارزه با کرونا در ایام نوروز اظهار داشت: اولویت قراردادن اقتصاد و گردشگری در ایام اخیر، کشور را به مرحله بحران رسانده است.
وی با بیان اینکه سفرهای مسئولانه نوروزی نتوانست اقتصاد گردشگری را ازمهلکه آسیب های ناشی ازکرونا نجات دهد، گفت: با بحرانی شدن اوضاع ضروری است با ایجاد محدودیت ها از شیوع بیشتر این بیماری و افزایش آمار مرگ و میرها جلوگیری شود.
وی در پایان افزود: اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه همکاران بهداشت در سراسر استان؛ برای یکایک خدمتگزاران عرصه بهداشت، در اجرای این رسالت مهم و خطیر از درگاه الهی موفقیت و سلامت مسئلت می‌نمایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار