معاون استاندار تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به آغاز اولین روز از اجرای محدودیت های کرونایی گفت: رعایت پروتکل‌ها طی بازدیدهای سرزده در اولین روز اعمال محدودیت‌ها ضعیف بود.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، غلامرضا عباس پاشا عصر شنبه در حاشیه بازدید سرزده از نحوه رعایت پروتکل‌ها در ادارات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت جدی اعمال خواهد شد و با متخلفین نیز برخورد صورت می‌گیرد.

عباس پاشا با بیان اینکه محدودیت‌های ۱۰ روزه آغاز شده و امروز اولین روز آن محسوب می‌شود گفت: برابر تاکید استاندار تهران بازدیدهای سرزده ای را از تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و شهرداری منطقه یک داشتیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: با توجه به اینکه امروز اولین روز اعمال محدودیت‌ها بود، رعایت پروتکل‌ها بعضاً ضعیف بود ولی اداره امور مالیاتی پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کرده بود اما شهرداری با توجه به مراجعات بالا نیازمند اعمال تمهیدات ویژه است.

وی بیان داشت: بر همین اساس از شهردار منطقه یک و فرماندار شمیرانات در جلسه اضطراری خواستیم تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال دورکاری تمهیدات ویژه را در نظر بگیرند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: متأسفانه امروز شهرداری منطقه یک در این نظارت نمره ضعیفی در رعایت پروتکل‌ها داشت، اما بر اساس قول داده شده با اتخاذ تمهیدات لازم شرایط بهبود پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار