جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک هزار و ۶۶۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۱۲۸ نفر بستری و ۶ نفر آنها فوت شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 10 April 2021

سرهنگ یداله امیری  در نشست ستاد مدیریت کرونا در استانداری بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان این فرماندهی که به کرونا مبتلا شده، بهبود یافته و اکنون نیز ۶ نفر بستری و ۵۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه در پیک سوم بیماری، ۶۶ هزار و ۲۸۰ مورد بازدید از اصناف در خوزستان صورت گرفت افزود: ۵۳ هزار و ۹۳۰ مورد تذکر و چهار هزار و ۵۰۰ مورد اخطار به اصناف مختلف داده شد، ضمن اینکه یک هزار و ۹۵۲ مورد پلمب نیز انجام شد و با هماهنگی قضایی، ۲۶ نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همچنین گفت: در کل استان خوزستان ۲ هزار و ۵۲ دوربین ثابت و سه هزار و ۷۶۷ دوربین متحرک وجود دارد که خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز گفت: بازداشت برگزارکنندگان آیین عزا یا عروسی از وظایف دستگاه قضایی بوده که در این راستا با جدیت عمل کردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

علی بیرانوند با بیان اینکه آمادگی برای نظارت میدانی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا را داریم افزود: از صنوف مختلف انتظار داریم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با رابطان ما همکاری کنند تا این بیماری ریشه کن شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز گفت: لازم است اداره کل بازرسی استانداری در این مدت ۱۰ روز محدودیت، وضعیت حضور کارکنان ادارات و بانک ها را بر اساس رنگ بندی شهرها کنترل کند تا بیماری به خوبی مدیریت شود.

ولی اله حیاتی افزود: شهرداری اهواز سازمان آرامستان ها را مکلف کند که جنازه را به صاحبان عزا تحویل ندهد و حتما در این خصوص با فرمانداری اهواز هماهنگ باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه بازار پرندگان در حوزه شهرداری اهواز است انتظار داریم که این محل با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری کنترل شود.

محدودیت های ۱۰ روزه کرونایی در خوزستان از ۲۲ فروردین اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار