فرماندار پاسارگاد گفت: داماد و برگزارکنندگان یک مجلس عروسی در این شهرستان به ۵۴۰ ساعت خدمات عمومی در بیمارستان امام جعفر صادق پاسارگاد محکوم شدند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 11 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق فلاحی افزود: شهرستان پاسارگاد براساس آخرین رنگ‌بندی اکنون در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و در مصوبات ستاد ملی،استانی و شهرستانی کرونا، محدودیت هایی متناسب با این وضعیت، اعمال شده که برخورد قاطع و قانونی با برگزارکنندگان مراسم دورهمی و به ویژه مجالس عروسی از جمله آنها است.
فرماندار شهرستان پاسارگاد اضافه کرد: در پی نظارتی که توسط کارشناسان و ناظرین شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده برگزاری یک مجلس عروسی در این شهرستان با وجود تذکر قبلی و اخذ تعهد، گزارش شد.
وی اعلام کرد: برابر قانون و به استناد مصوبه ستاد کرونا شهرستان ،شبکه بهداشت پاسارگاد نسبت به این موضوع طرح دعوی و به دادگستری شکایت کرد.
فلاحی گفت: بنا بر اعلام دستگاه قضایی، متهمان و برگزار کنندگان این مجلس عروسی به ۵۴۰ ساعت کار خدمات عمومی در بیمارستان امام جعفر صادق شهرستان پاسارگاد و تجهیز دستگاه اکسیژن ساز این مرکز درمانی محکوم شدند.
وی افزود: قطعا صدور اینگونه احکام در سطح جامعه بازدارنده خواهد بود و در پی آن نفع عمومی نیز حاصل می شود و جدای از آن متخلفان و افراد بی‌توجه به مقابله با کرونا، حساسیت و اهمیت این موضوع را درک خواهند کرد.
فرماندار شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: صدور این رای، بازتاب مثبت و امیدبخشی در سطح شهرستان نسبت به جلوگیری از برگزاری هرنوع مراسم در زمانه شیوع کرونا داشته که جای تقدیر از دستگاه قضایی را دارد.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار