فرمانده انتظامی استان از توقیف يك دستگاه كاميون و كشف 197 کیلو مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش در محور "مرودشت-شيراز" خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 12 April 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام‌بخش حبيبي"  اظهار كرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي با يك دستگاه كاميون حامل بار سنگ آهن قصد انتقال مواد مخدر از كرمان به شيراز دارد كه موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور "مرودشت-شيراز" اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، كاميون حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: ماموران انتظامي كاميون مذكور را به مقر انتظامي انتقال و موفق شدند در بازرسی از آن، 99 کیلو تریاک و 98 كيلو حشيش (در مجموع 197 كيلو مواد مخدر) كه به طرز ماهرانه‌اي زير بار سنگ آهن جاسازي شده بود، كشف كنند.

سردار "حبيبي" با اشاره به اينكه در اين خصوص راننده قاچاقچي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، تصريح كرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.#

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار