موج سرکش کرونا در استان جولان می دهد
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: بیمارستان‌های اصفهان سرریز بیماران مبتلا به کرونا شده و چندین بیمارستان صحرایی در بیمارستان الزهرا ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ 13 April 2021

حجت الله غلامی در مورد موج چهارم کرونا در اصفهان اظهار داشت: علت این امر ورود ویروس جهش یافته کرونا به استان وعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نوروز و برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های استان اصفهان تکمیل و سرریز شده است، ابراز داشت: در حال حاضر بیمارستان‌های بخش خصوصی و خیریه‌ها به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در حیاط بیمارستان الزهرا گفت: چندین بیمارستان در این مرکز راه‌اندازی شده است.

غلامی با بیان اینکه اداره بازرسی استانداری موظف به نظارت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و رعایت ظرفیت یک سوم کارمندان است، اضافه کرد: این نظارت‌ها از شنبه هفته جاری تشدید شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس جمع بندی صورت گرفته شماره تلفن‌های ۳۱۱۳ و ۱۹۰ بهداشت و درمان، ۱۲۴ صمت، ۱۳۷ شهرداری اصفهان، ۱۱۱ استانداری اصفهان، ۳۶۳۰۷۹۷۷ ورزش و جوانان، ۳۷۱۰۸۷۱۵ آموزش و پرورش و ۳- ۳۲۳۵۲۰۱۲ بازرسی اصناف آماده دریافت گزارش تخلفات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار