معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: ۳۰ برنامه تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای استان پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 14 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی در اولین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان البرز با محوریت تشریح برنامه‌های ماه مبارک که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: فرارسیدن ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی را تبریک می‌گویم، امیدواریم بتوانیم در این ماه با وضعیت فعلی کشور و حاد کرونایی استان از فرصت ماه رمضان به نحو مطلوب در جهت خدمت‌رسانی به مردم بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه کرونا مانع برگزاری بسیاری از اجتماعات در ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: با این حال با قدرت، قوت و برنامه‌ریزی لازم می‌توانیم، تهدید را تبدیل به فرصت کنیم تا در انتهای ماه مبارک رمضان پرونده‌ای مورد رضایت حق داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز در کنار سایر دستگاه‌ها از ظرفیت لازم برای ماه مبارک رمضان استفاده کرده و از امشب اقداماتی در بقاع متبرکه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم استان البرز می‌توانند از بستر فضای مجازی نیز، بهره‌مند.

مسعودی با بیان اینکه طلبه‌های اعزام شده از قم و طلاب بومی هر کدام در فضای مجازی به عنوان یک مبلغ دینی در حال طراحی برنامه‌های ماه رمضان هستند، گفت: بعضاً این کانال‌ها و گروه‌ها به نام بقاع متبرکه در سطح محلات فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کاروان شادی در استان البرز راه‌اندازی می‌شود، امیدواریم مردم در این جشن معنوی مشارکت داشته باشند.

۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان البرزی توزیع می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه همدلی، مواسات و رزمایش کمک‌های مؤمنانه مورد تأکید رهبر انقلاب است، تصریح کرد: بر همین اساس در کنار فعالیت‌های تبلیغی ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود، امیدواریم بتوانیم این سهمیه دو برابر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسط مفسر اعزامی از قم طی ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان، ۳۰ برنامه تفسیر قرآن ضبط می‌شود و در فرصت مناسبی در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای البرز پخش می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که با همیاری و همکاری دستگاه‌ها از این ماه بهره‌مند شویم، متذکر شد: تا در ماه عبودیت خدا خوب بندگی کنیم و نتیجه آن در پایان ماه مبارک مغفرت الهی برای همگان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار