مدیر موکب حضرت جواد الائمه(ع) ورامین:
مدیر موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان ورامین گفت: با شعار «سلامتی برای همه» در کلیه مساجد برای محرومین طرح ویزیت رایگان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 14 April 2021


فتح الله فرجی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه طرح ویزیت رایگان واحد سلامت این موکب در مسجد امام رضا (ع) منطقه کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر و با توجه به هزینه‌های بالای درمان، برخی از مردم ناخواسته از سلامت خود غفلت کردند و به همین منظور، واحد سلامت موکب حضرت جواد الائمه به این نتیجه رسید که این مناطق را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه مساجد در همه ادوار نظام اسلامی نقش سنگر را ایفا کرده اند پس از جمع بندی و تبلیغات از طریق خود مساجد و فضای مجازی واحد سلامت موکب مردمی حضرت جواد الائمه (ع) شروع به کار کرد.

فرجی استقبال مردم از این حرکت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: از زحمات اعضای واحد سلامت خصوصاً دکتر حسینعلی حبیبی نژاد که با صبر و حوصله کافی بیماران را ویزیت می‌نمایند، تشکر می‌کنم و اگر بیماری هم در خصوص هزینه دارو مشکل داشت با معرفی به یکی از داروخانه‌های طرف قرارداد این موکب داروی رایگان به وی اهدا می‌شود.

مدیر موکب مردمی حضرت جواد الائمه شهرستان ورامین از استمرار این حرکت در ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و عنوان کرد: قصد داریم در ایام ماه مبارک رمضان و به درخواست ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد این حرکت را در سطح شهر ادامه دهیم و امیدواریم به لطف حضرت جواد الائمه (ع) که منشأ کرامت هستند هر چه زودتر شر بیماری کرونا از سر مردم این کشور کم شود.

گفتنی است، ضدعفونی معابر شهری، اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به خانواده‌های نیازمند، معرفی سرپرستان خانوار جهت دریافت وام قرض الحسنه، معرفی افراد بیکار به شهرک‌های صنعتی جهت اشتغال، مشارکت فعال در برنامه‌های مذهبی و ملی خصوصاً راه اندازی هیئت سیار عزاداری در ماه محرم، از جمله فعالیت‌های موکب مردمی حضرت جواد الائمه شهرستان ورامین در سال گذشته بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار