ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۲ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۹۶۱ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 15 April 2021

۹۶۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان سمنان فوت شدند

 

به گزارش تابناک سمنان ستاد مقابله با ویروس کرونا استان سمنان با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۳۴۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر سه‌شنبه تا ظهر امروز چهارشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۳۱ هزار و ۳۳ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۴۲۸ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و ۲۳ هزار و ۲۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به هشت هزار و ۴۴۲ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان‌های سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ بندی قرمز و شهرستانهای سرخه ، مهدیشهر و میامی در وضعیت نارنجی و شهرستان آرادان در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی جدید اعمال خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: با شناسایی ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت ۳۰۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

در این اطلاعیه اعلام شد: از دیروز تا امروز (۲۵ فروردین ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و دو نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، هم اکنون ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار