یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آنچه که باعث کنترل وضعیت و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا می‌شود همدلی مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 15 April 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان تنها شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد و تعطیلی‌ها بر اساس برنامه رنگ بندی شهرستان اجرا می‌شود است.

وی افزود: ماموران راهور در ورودی شهرستان از ورود مسافرینی که از شهرستان‌های قرمز و نارنجی می‌آیند، ممانعت به عمل می‌آورند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: امروزه مبنای تمام کار‌های مسئولین مشارکت مردمی است و چنانچه خود مردم با مسئولین همراه باشند قطعا مشکلات شهرستان ها، استان‌ها و کشور حل خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی دولت و نیرو‌های نظامی امکاناتی نداشتند و خود مردم و جوانان به کمک آمده و جنگ را مدیریت کردند که سبب عقب راندن دشمن شد، امروز هم در شرایط جدید مردم سنگ تمام می‌گذارند و امید است مسئولین در کنار مردم بتوانند مشکلات پیش آمده را مدیریت کنند.

شکری تاکید کرد: تمام مسلمانان در قبال یکدیگر وظیفه دارند و مسئول هستند و باید با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و پرهیز از مسافرت، تجمعات و دورهمی‌ها مانع از سرایت این ویروس به هم نوعان خود شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار