مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از سوی حمل و نقل جاده‌ای استان جابجا شده است.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 15 April 2021

۱۱ میلیون تن کالا در سطح استان سمنان جابجا شد

 

به گزارش تابناک سمنان احسان منصور کیایی با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط حمل و نقل جاده‌ای و عمومی استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: ۸۹ شرکت حمل و نقل بار و کالا در سطح استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه میزان بار جابجا شده طی سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن در سطح استان سمنان هشت درصد رشد داشته است، ابراز کرد: در سال گذشته ۱۵۷ هزار و ۸۷۸ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده‌ای استان سمنان صورت گرفته است همچنین تعداد مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی از مبدا استان در سال ۹۹ بیش از ۸۵۰ هزار نفر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه از لحاظ تعداد سفر در سال ۹۹ در شاخص حمل و نقل جاده‌ای شاهد ۲۲ درصد کاهش نسبت به سال قبل بوده‌ایم، ابراز کرد: در شاخص تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان نیز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۴۷ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم که کرونا می‌تواند یکی از عوامل این کاهش باشد.

منصور کیایی درباره ارتقای محورهای جاده‌ای استان از لحاظ کیفی و با بیان اینکه روکش آسفالت تقویتی به میزان ۱۸ کیلومتر در راه‌های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: ۸۱ کیلومتر درزگیری با قیر پلیمری و اصلاح شیب شیروانی ۱۹۹ کیلومتر مسیر در کنار لکه‌گیری ۷۷ هزار مترمربع در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در سال ۹۹ انجام شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار