رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که ۲۰ بیمار دیگر کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های این استان جان خود را از دست دادند که شمار کل جانباختگان این بیماری در البرز به سه هزارو۱۰۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 15 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمد فتحی گفت که اکنون یک هزارو۱۹ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان البرز بستری هستند که ۱۱۵ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته به علت وخامت حال پذیرش و به بخش های ویژه انتقال یافتند.

وی بیان داشت : ۳۶ هزارو ۱۹۳ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان های استان البرز بستری شده اند که ۳۲هزارو۵۳ نفر آنان بهبود یافته اند.

همچنین سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که میزان ابتلا به کووید ۱۹ در این استان وارد شیب تند شده و  وضعیت استان در این زمینه خوب نیست.

دکتر مهرداد بابایی افزود: اعمال محدودیت های شدید و همکاری مردم و تمام دستگاه های اجرایی برای کنترل موج چهارم کرونا در البرز ضروری است.

بسیج سازندگی استان البرز نیز با توجه به شدت موج چهارم کرونا ، تجهیز ۵۰۰ تخت نقاهتگاهی را در مناطق مختلف استان در برنامه کاری قرار داده که این تخت ها در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در اختیار بیمار کووید۱۹ قرار می گیرد.

ماندن در خانه ها ، رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و شستن دست ها مهمترین توصیه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار