فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به منظور حفظ سلامت تجار و رانندگان مرزی تست کرونا و ضدعفونی‌های مکرر انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 15 April 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۵ مرز رسمی پرویز خان، خسروی، شیخ صله، سومار و شوشمی را داریم که سه مرز را از نظر زیرساختی مدیریت می‌کنیم.

وی افزود: در تمام این پنج مرز حمل و نقل بار داریم که بیشترین میزان حمل و نقل در مرز پرویز خان است، مرز‌های رسمی استان به سیستم‌های ضد عفونی مجهز می‌باشد و تمام ماشین آلات حمل بار و رانندگان و افراد داخل محوطه که به کشور وارد یا از آن خارج می‌شوند ضد عفونی می‌شوند و پیش از اجازه ورود به داخل کشور از نظر ابتلا به بیماری کرونا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت رانندگان و تجاری که در مرز‌های استان فعالیت دارند تیم‌های نظارتی و بهداشتی اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا این افراد بتوانند با خیالی آسوده تجارت خود را انجام بدهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: وضعیت پارکینگ‌هایی که در کرانه‌های مرزی هستند نیز تحت کنترل ماست و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم حداقل خدمات را در بخش خصوصی به رانندگانی که از راه دور آمده اند ارائه دهیم.

وی بیان کرد: ورود تجار و رانندگان تحت نظارت صد در صدی ماست و تنها نگرانی ما کارگر ها، تجار و رانندگان داخلی و همچنین افرادی که داخل مرز هستند و از قصر شیرین می‌آیند که این مسئله در بازارچه گمرک و پارکینگ خصوصی در حال پیگیری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار