مدیرعامل خیریه آبشارعاطفه ها:
مدیر عامل خیریه آبشهر عاطفه ها گفت:در گام دوم رزمایش مومنانه در مواسات و همدلی ۳ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع می شود که ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب است.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 20 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، «محمدجواد فولاد» در مراسم دومین گام رزمایش مومنانه در مواسات و همدلی در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هدف بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها این است که در ماه مبارک رمضان امسال در 5 مرحله رزمایش، بسته های معیشتی را به خانواده های نیازمند تحت پوشش این مرکز ارسال کند.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: اهدا این بسته ها در قالب رزمایش صورت گرفته تا جلب اعتمادی برای خیرینی باشد که به ما کمک کردند و ماحصل هدایای خود به قشر نیازمند را مشاهده کنند.

 

وی با بیان اینکه این حرکت ترویج امر خیر است تا کسانی که دوست دارند در این حرکت شریک شوند، حضور پیدا کنند؛ گفت: به علت ایجاد ترافیک، امکان حضور تمام بسته ها در رزمایش نبود اما به صورت نمادین چند خودرو حضور داشتند.

 

فولاد بیان کرد: در دومین گام از این رزمایش ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب در مناطق طلاب، گلشهر، جاده سیمان و بهمن توزیع می شود.

 

وی به توضیح فعالیت های منطقه 5 بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: شعبات مولی الموحدین، علی اصغر که به نام ایتام است، خاتم الانبیین، باقرالعلوم و امام المتقین زیر نظر منطقه 5 فعالیت می کنند که هر کدام در راستای تخصص خود در طول سال وظیفه خدمت رسانی به خانواده های نیازمند را در بحث درمان، جهیزیه و اشتغال و سایر موارد برعهده دارند.

 

گفتنی است: همزمان با ماه مبارک رمضان، رزمایش توزیع 3000 بسته معیشتی به همت منطقه 5 مشهد بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها امروز در مرکز بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برگزار شد و قرار است این رزمایش در ۵ گام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار