عقیل رحمانی خبرنگار مطالبه گر روزنامه قدس در استان خراسان رضوی که مورد اهانت یکی از مدیران سازمان صمت استان قرار گرفته بود از حق خود گذشت.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 25 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، مدیر خاطی با حکم مقام قضایی بازداشت شد اما خبرنگاری که به او توهین و تعرض شده بود به احترام ماه رمضان با مراجعه به دستگاه قضایی رضایت خود را از آن مدیر خاطی اعلام کرد و باعث رهایی او از بازداشت شد.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: خبرنگاران همیشه سمت مردم هستند و ما منافع شخصی نداشته و نداریم و بنابراین در این موضوع با وجود بی حرمتی و برخورد ناشایست صورت گرفته از حق خودم گذشتم اما قطعا به نمایندگی از افکار عمومی از مطالبه گری و طرح پرسش های خودمان ذره ای کوتاه نمی آییم.

وی افزود: آخرین مسئله ای که بنده درباره سازمان صنایع استان شنیده بودم و باعث برخورد تند و توهین این مدیر بازرسی صمت استان شد شائبه استفاده شخصی از خودروهای بیت المال بود درحالیکه برخی بازرسان شریف صمت به خصوص در روزهای اخیر نیازمند خودرو برای سرکشی های مداوم از اصناف هستند.

پیش از این خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی خواستار توبیخ و برکناری مدیر هتاک صمت استان و پوزش از اصحاب رسانه شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار