عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص لزوم تحریم مقامات آمریکایی گفت: طرح مجلس برای تحریم مقامات آمریکایی مناسب و درست است، ایران به برکت خون شهدا می تواند ابرقدرت باشد و دلیل ندارد آمریکا عادی سازی کرده و مقامات کشور ما را تحریم کند.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 02 May 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: علیرضا پاک فطرت در خصوص لزوم تحریم مقامات آمریکایی گفت: طرح مجلس برای تحریم مقامات آمریکایی مناسب و درست است، ایران به برکت خون شهدا می تواند ابرقدرت باشد و دلیل ندارد آمریکا عادی سازی کرده و مقامات کشور ما را تحریم کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: با طرح تحریم مقامات آمریکایی به جامع بین الملل می گویم همانطور که مقامات کشور ما را تحریم می کنید، ما هم مقامات تان را محدود می کنیم.

وی اظهار داشت: همان طور که مجلس انقلابی در زمینه دفاع از فعالیت هسته ای مصوبه ای داشت، در زمینه تحریم ها نیز مصوبه ای خواهد داشت تا اگر یک نفر از مقامات ایرانی تحریم شد، دو نفر از مقامات آمریکایی تحریم شوند که می توان علاوه بر فعالیت موشکی، در مسائل سیاسی و بین المللی از آن برای پاسخگویی به دشمنان استفاده کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تحریم مقامات آمریکا ذلتی برای واشنگتن خواهد بود چرا که ادعای کدخدایی در دنیا را دارند اما ایران آنها را تحریم و محدود می کند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار