نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب و سیره امام راحل احیاگر اسلام و سرآغاز رویش تفکر استکبارستیزی در دنیا بود.
کد خبر: ۹۶۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 04 June 2021

نماینده دامغان در مجلس: امام خمینی(ره) خالق تفکر استکبارستیزی بود

 

به گزارش تابناک سمنان  علی‌اکبر علیزاده افزود: هنگامی که جهان در سلطه غرب و شرق قرار داشت، ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) انقلابی به پا کرد که تمامی آزادی‌خواهان جهان را بیدار کرد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نهال نوپای انقلاب به دست فرزانه امام راحل و مجاهدت مردم غرس شد و امروز تبدیل به درختی تنومند شده است که شجره طبیه آن در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق، افغانستان و تمامی کشورهای جبهه مقاومت سربرآورده است.

علیزاده اضافه کرد: امروز دنیا شاهد است که امت اسلامی ایران به یکی از کشورهای ابرقدرت جهان تبدیل شده است و تمام قدرت‌های استکبار جهانی به دنبال راهی برای جلوگیری از گسترش مکتب انقلاب اسلامی هستند.

وی ایران را بازوی مستضعفان جهان دانست و گفت: انقلاب ایران نمونه و الگویی برای جهانیان است و مردم با درس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران تا پیروزی نهایی در برابر استکبار و ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

علیزاده اظهار داشت: پس از رحلت امام خمینی(ره) خدا بر ما منت گذاشت و مقام معظم رهبری که بهترین شاگرد امام راحل بود و خط و راه امام را به خوبی می‌شناخت، به عنوان رهبر ایران انتخاب شد.

وی افزود: امام خامنه ای در طول سال‌های پرتلاطم انقلاب، سایه جنگ را از سر کشور برداشت و کشور را به سمت اقتدار هدایت کرد. 

علیزاده خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، مکتب امام خمینی (ره) و رهبری آیت الله خامنه‌ای، در بسیاری از زمینه‌های علمی، فناوری، نانو، زیرساخت اجتماعی، تجهیزات نظامی، در حوزه های فرهنگی و اجتماعی می‌درخشد و در دنیا سرآمد است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۸ خرداد امسال، ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، مومن، انقلابی و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار