معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان بوشهر گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که ضمن درک نیازهای جامعه به مطالبات مردم توجه کند و پاسخگو باشد.
کد خبر: ۹۶۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳ 05 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در جمع نمازگزاران شهرستان دشتستان در مصلا نماز جمعه برازجان با تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نهضت مبارزات ملت ایران از خرداد سال 1342 آغاز شد و در بهمن سال 1357 به پیروزی رسید که سرلوحه این مبارزه ایثار، شهادت، اسلام‌ خواهی، تحول گرایی، ‌عدالت‌خواهی‌ و فداکاری ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، جمهوری اسلامی را به‌عنوان یک تحول جهانی در پایان قرن بیستم نام برد و گفت: نهضت انقلاب اسلامی‌ تفکری در جهان ایجاد کرد که نه تنها ایران، منطقه و جهان اسلام احیا کرد بلکه به گفته حضرت امام راحل انقلاب مستضعفین و انقلاب کسانی بود که به آنها ظلم و ستم شده بود.و کاخ ظالمان و ستمگران را به لرزه انداخت.

ایرانی، انقلاب اسلامی را احیا تفکر دینی، انسانی و اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی که ملت ایران طلیعه‌دار و پیشتاز آن بود به‌عنوان یک انقلاب با معیار انسانی توجه ویژه به دین، معنویت و خدا باوری را در بین ملت‌های جهان ایجاد کرد.و بیداری اسلامی و مقاومت در مقابل استبداد و استکبار ثمره قیام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب تحوّل‌آفرین و عدالت محور است تصریح کرد: نظام اسلامی بر اساس همین آرمان‌ها و ارزش‌ها با وفاداری و پیگیری ملت ایران تداوم دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با بیان اینکه در 14 خرداد در چنین روزی ملت ایران، رهبر عزیز، مراد و مولای خود را از دست داد خاطر نشان کرد: هیچ رهبری در جهان چنین بدرقه باشکوه از آن نشد که نشان از جایگاه والا حضرت امام (ره) در قلب ملت ایران بود که هر ساله در چنین روزی مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با تأکید بر معرفی چهره نظام اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان بیان کرد: شناساندن چهره نظام، معرفی چهره امام راحل است و در این راستا اگر بتوانیم ویژگی‌ها، آرمان‌ها، آرزوها و اهداف امام خمینی (ره) را برای مردم تبیین و معرفی شود، آن وقت این گوهر گرانبها شناخته، هدف و راه و مسیر آن مشخص‌تر می‌شود و در این راستا امام‌شناسی باید مورد توجه قرار بگیرد که چگونه امام راحل ملت‌ها را بیدار و آگاه کردند.

ایرانی، انتخاب بجا و شایسته حضرت امام خامنه‌ای را یکی دیگر از ویژگی‌های 14 خرداد دانست و تصریح کرد: در این روز حضرت امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انتخاب شدند که بجا و شایسته بود و در این 44 سال انقلاب اسلامی اگر 2 موضوع مهم و حساس را ذکر کنیم، پیروزی انقلاب اسلامی و امامت حضرت امام راحل و دیگری انتخاب مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ملت ایران راه، اهداف، آرمان انقلاب اسلامی همانند دوران رهبری حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حضرت امام خامنه‌ای ادامه می‌دهد گفت: مجلس خبرگان رهبری در چنین روزی با انتخاب مقام معظم رهبری کاری کردند که انقلاب بیمه شد و خواست امام خمینی و مردم تحقق یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت‌های حکیم فرزانه و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری از طوفان‌ها عبور کرده است تصریح کرد: این کشور و ملت ما از حوادث بسیاری با هدایت‌های الهی عبور کرده و امروز جامعه دارای آرامش، امنیت و اقتدار است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه مشارکت در انتخابات به‌عنوان یک حق محسوب می‌شود و خداوند از حق‌الناس نمی‌گذرد افزود: باید حقوق مردم در همه بخش‌ها رعایت شود و صیانت و امانتداری از آرای مردم و به‌عنوان حق‌الناس محسوب می‌شود و باید مراقبت ویژه شود تا حق کسی ضایع نشود.

ایرانی، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که با رأی مردم حاکمیت مردمسالار دینی معنا پیدا می‌کند گفت: شرکت در انتخابات، هم تکلیف است، هم حق،و این حق را قانون پیش بینی کرده و حکم شرعی هم هست. و قطعا مشارکت در در انتخابات امری مهم و واجب است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب که انتخابات یک‌روز است ولی سرنوشت کشور را سال‌ها تعیین می‌کند تصریح کرد: مردم در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند و ملاک در این عرصه مشارکت و حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، نقش و تاثیرگذاری مردم در انتخابات را بسیار مهم و با اهمیت دانست و بیان کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که ضمن درک نیازهای جامعه، مطالبات آنها را مورد توجه قرار و پاسخگوی مردم باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با روشن شدن ترکیب نامزدها عرصه انتخابات ریاست جمهوری را افراد مدیر، باسابقه و توانمند و صالح دانست و گفت: در این عرصه حق انتخاب به مردم داده شده است و در این زمینه رسانه‌های بیگانه و معاند نظام تلاش می‌کنندتا مردم حضور کم‌رنگ در انتخابات داشته باشند و نومیو و بی تفاوت شوند و نباید ترفندهای دشمنان اراده مت را سست کند و ملت حق قانونی خود را به تاخیر نخواهند انداخت

وی مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان بوشهر را 25 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: 797 هزار نفر واجد شرایط رأی در انتخابات 28 خرداد هستند که 18 هزار و 438 نفر آنان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، از پیش‌بینی ایجاد 850 شعبه رأی‌گیری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از این مراکز رأی‌گیری 648 شعبه ثابت و 202 شعبه سیار است و در راستای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر 905 شعبه و صندوق تعیین شده که نسبت به دوره قبل 7 درصد افزایش دارد.

ایرانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات 28 خرداد را یک ضرورت دانست و گفت: در هر صندوق رأی‌گیری اقلام بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا فراهم و آمادگی بالایی برای برگزاری انتخابات باشکوه در کمال امنیت و سلامت بهداشتی با کمک مردم در 28 خرداد فراهم است.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار