تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در استان گفت:استان بوشهر نیروهای توانمند بسیار زیادی برای تصدی مدیریت‌ها دارد.
کد خبر: ۹۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ابراهیم رضایی اظهارداشت: یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر داشتن نیروی انسانی خوشفکر، پرتلاش، توانمند و کارآمد است که توان تصدی مسئولیت‌های مهم مدیریتی در استان و کشور را دارند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهای مهم و کاربردی است که خدمات گسترده‌ای را به مردم می‌دهد و حضور مدیر بومی در این نهاد کارایی و اثربخشی آن را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در استان گفت: استان بوشهر نیروهای توانمند بسیار زیادی برای تصدی مدیریت‌ها دارد و حضور مدیر غیربومی در این استان توجیه ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر انتظار و تاکید داریم که مدیر بومی منصوب شود.

رضایی افزود: انتصاب مدیرکل غیربومی برای کمیته امداد استان را قبول نداریم چراکه افراد توانمند زیادی در استان برای تصدی این مسئولیت و مسئولیت‌های بزرگتر از این وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنای دخالت در انتصابات نداشته و نداریم اما با جدیت از نیروهای توانمند بومی دفاع می‌کنیم و معتقدیم که این نوعی بی‌احترامی به مردم است که وقتی در دستگاهی همچون کمیته امداد به تعداد کافی مدیران کارآمد بومی وجود دارد، عناصر غیربومی جایگزین مدیران موفق بومی شوند.

وی خواستار اجرایی شدن مطالبات رهبر انقلاب در نهاد انقلابی کمیته امداد شد و افزود: انتظار می‌رود کمیته امداد به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای جوان و مومن و انقلابی عمل کند تا به روزهای درخشان خویش برگردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار