نماينده مردم لامرد و مهر استان فارس در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگرچه مردم از عملكرد برخی از مسوولان و مشكلات اقتصادی كه بر معیشت شان سایه افكنده دلخور و نگرانند اما برای حفظ آرمان های انقلاب حضور پیدا می كنند.
کد خبر: ۹۷۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 11 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید موسی موسوی اظهار كرد: مردم سخت ترین شرایط جنگ ، بحران ، تهدید و ارعاب های دشمن را تحمل كردند و كوتاه نیامدند و همواره با حضور خود دشمن را از میدان به در كرده اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با شناخت از مردم غیور ایران اسلامی خلق حماسه سیاسی را اعلام كرده اند.

نماینده مردم لامرد و مهر گفت:خلق حماسه سیاسی به معنای حضور مردم در عرصه سرنوشت ساز انتخابات است كه با حضور در پای صندوق های رای این حماسه را رقم خواهند زد.

وی افزود: مردم با حضور فعال خود در انتخابات وفاداری به نظام را به نمایش می گذارند و به توصیه های رهبر معظم، جامه عمل می پوشانند.

موسوی اظهار كرد:حامیان نامزدها باید مراقب باشندتاتبلیغات آنها موجب ناراحتی وتخریب دیگران نشود و در عین رقابت در انتخابات احترام متقابل یكدیگر را حفظ كنند.

وی ادامه داد:اگرچه مردم از عملكرد برخی از مسوولان و مشكلات اقتصادی كه بر معیشت شان سایه افكنده دلخور و نگرانند اما برای حفظ آرمان های انقلاب حضور پیدا می كنند.

موسوی اضافه كرد: اگر هشیاری و بصیرت مردم نبود ، پس از فتنه 88 ، كشور به این جایگاه رفیع در عرصه بین المللی و آرامش در داخل كشور نمی رسید.

موسوی بیان داشت:مردم پیچ تاریخی كنونی را شناخته اند و با گذر انتخابات از این گردنه سخت ، حماسه ای دیگر را خلق می كنند و برگ زرین دیگری به كارنامه خود می افزایند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 24 خرداد جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار