عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: فضای امروز حاکم بر کشور برخواسته از ناتوانی، بی‌عرضگی و نفوذ است و باعث نارضایتی مردمی شده است که هیچوقت برای کشور کم نگذاشتند و همیشه پای گفتمان اصیل انقلاب مانده‌اند.
کد خبر: ۹۷۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 12 June 2021

به گرارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد رشیدی؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در جمع هواداران آیت‌الله رئیسی در محل ستاد مرکزی انتخاباتی وی، اظهار کرد: مجموعه‌ای از اتفاقات باعث شده کشور در حال حاضر در شرایط بسیار ویژه‌ای به سر می‌برد و سدهایی برای جلوگیری از حرکت خروشان انقلاب اسلامی ایجاد شده.

وی افزود: شرایط ویژه‌ای که همزمان هم در اوج اقتدار و توانمندی هستیم و هم در سخت‌ترین شرایط تهدید و آماج حملات ناجوانمردانه تحریمی هستیم.

رشیدی گفت: اقتدار نظامی و صدور گفتمان انقلاب و افزایش قدرت جبهه مقاومت که بخش اعظم آن از طرف جمهوری اسلامی است باعث شده روز بروز از قدرت رژیم صهیونیستی کاسته شود.

نماینده کرمانشاه تصریح کرد: فضای امروز حاکم بر کشور برخواسته از ناتوانی، بی‌عرضگی و نفوذ است و باعث نارضایتی مردمی شده است که هیچوقت برای کشور کم نگذاشتند و همیشه پای گفتمان اصیل انقلاب مانده‌اند.

رشیدی ادامه داد: امروز عده‌ای با تمام توان می‌کوشند که مردم را در رضایت نگه دارند ولی برخی هم کمک می‌کنند فشارهای دشمن را در داخل تقویت کنند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت حداکثری است، گفت: ولی ما باید تلاش کنیم نتیجه مشارکت حداکثری، پیروزی آقای رئیسی باشد.

رشیدی با اشاره شعارهای پوپولیستی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری و صحبت‌های تبلیغاتی آنان در خصوص سپردن مسئولیت به بانوان و توجه به اقوام، تصریح کرد: به عنوان عضو کمیسیون تلفیق اعلام می‌کنم یارانه ۱۰ برابری قابل اجرا و امکان پذیر نیست.

وی بیان داشت: آقای رئیسی خوب به میدان آمده و هیچ‌کس به اندازه ایشان دستش برای انتخاب کابینه مناسب و به کار گماردن نیروهای توانمند باز نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ نقطه سیاه و حتی خاکستری در سابقه آقای رئیسی و خانواده وی وجود ندارد، اضافه کرد: آقای رئیسی وامدار هیچ کس نیست و باید با کمک به ایشان تلاش کنیم گفتمان انقلاب پیروز شود.

رشیدی در ادامه، رئیسی را شخصی فساد ستیز که به دنبال عدالت اجتماعی است و نگاه مثبتی به حمایت از تولید ملی دارد، توصیف کرد.

وی با بیان اینکه در مملکت ما پول زیاد است، اما توزیع آن ناعادلانه است، بیان کرد: دولت کنونی فضای حمایتی ندارد.

رشیدی عزل و نصب‌های صورت گرفته در مناطق آزاد تجاری کشور را در روزهای واپسین دولت کنونی را شائبه دار و پرسش برانگیز عنوان کرد و گفت: این کارها با اهداف و نیات خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: بحث عدالت اجتماعی به صورت جدی آسیب دیده و مجلس و رئیس جمهور آینده کار بسیار سختی در این راستا برعهده دارند.

رشیدی در پایان گفت: مجلس به صورت جدی به سمت کاهش فاصله طبقاتی در کشور قدم برمی‌دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار