نماینده مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب یک  تراز جهانی برای  گفتمان جمهوری اسلامی و ایجاد کننده تمدنی در تراز جهانی است که اجرای آن آدم هایی از جنس شهید قاسم سلیمانی می خواهد.
کد خبر: ۹۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 12 June 2021
 
گام دوم انقلاب تمدن نوین اسلامی را در تراز جهانی مطرح می‌کند

 

به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو در نشست حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که شامگاه جمعه در خانه طاهریان سمنان برگزار شد ابراز داشت: نمی گویم حزب و جناح خوب نیست اما گاهی برای اینکه کار برای مردم  پیش برود بهتر است از این فضا بیرون آمد و مانند شهید سلیمانی که اهل حزب بازی نبود برای مردم و کشور خدمت کرد.  

وی با اشاره به نشست هایی که با عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه داشته است گفت: آمریکایی ها می خواهند  ۹۵ درصد تحریم ها را چه در برجام و چه در برنامه های دونالد ترامپ بردارند  یعنی یکهزار و ۵۰۰ تحریم برداشته و ۵۰۰ برنامه باقی می ماند که شامل تحریم های مربوط به نیروی قدس سپاه، هواپیمایی ماهان و مس کرمان و موارد دیگر  منطقه ای است.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: عراقچی هر روز گزارشات در موضوع برجام را برای رهبر معظم انقلاب می فرستد و مجلس و کمیسیون امنیت ملی آن نیز مسائل را با دقت رصد می کنند و هوشیار هستند  تا در مذاکرات عزت ایران حفظ شود.

وی  ادامه داد: بنده پیشنهاد دادم که مذاکرات اگر کلیدی دارد تنها در دست آمریکاییان نباشد و طوری توافق شود که هر زمان آنها بدقولی کردند ایران هم به سرعت بتواند از تعهدات خود بیرون آید.

گلرو بیان کرد: عدالت محوری  اهمیت دارد و فساد آن را خدشه دار می کند برای همین نیاز به دولتی عدالت محور است و با توجه به اقتصاد بیماری که در  جامعه حاکم است تنها دولتی می تواند آن را درمان کند که شامل  عدالت محوری و مبارزه با فساد و رانت باشد.

وی افزود: مردم قدر مقام معظم رهبری را می دانند اما مسئولان قدر این گوهر گرانبها را نمی دانند و توصیه های ایشان در مذاکرات باعث شد جمهوری اسلامی  محرکی  اساسی برای شکست ترامپ در انتخابات شود. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار