علیرضا پاک‌فطرت هرچند متاسفانه انسان‌های تندرو و بی‌منطق از دو طرف چپ و راست نگذاشتند استان فارس جان بگیرد و هر دو طرف را می‌زنند، در حالی‌که در استان‌های دیگر با اتحاد و همبستگی حتی نیروهای متوسط هم روانه پایتخت می‌شوند و بازخوردش به استان بازمی‌گردد.
کد خبر: ۹۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 01 July 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: رئیس مجمع به‌عنوان هماهنگ‌کننده میان نمایندگان است تا انسجام میان آنها را بیشتر کند، لذا امیدواریم در یک ماه پیش رو نیروهای قوی و توانمند استان را به دولت معرفی کنیم.

وی افزود: هرچند متاسفانه انسان‌های تندرو و بی‌منطق از دو طرف چپ و راست نگذاشتند استان فارس جان بگیرد و هر دو طرف را می‌زنند، در حالی‌که در استان‌های دیگر با اتحاد و همبستگی حتی نیروهای متوسط هم روانه پایتخت می‌شوند و بازخوردش به استان بازمی‌گردد.

نماینده مردم شیراز و زرقان تاکید کرد: وحدت بین دلسوزان نظام لازم است تا بتوانیم در نهاد ریاست جمهوری نمایندگانی داشته باشیم تا بودجه و امکانات بیشتری به سمت استان سوق داده شود.

پاک‌فطرت، اظهار داشت: فارس در بحث گردشگری استانی توانمند است و می‌تواند در حوزه سلامت نیز گردشگران بسیاری جذب کند، لذا اگر بتوانیم با وجود پزشکان حاذق و بسیار خوب استان، وزیر بهداشت را از فارس روانه دولت جدید کنیم، صنعت گردشگری رونق خواهد گرفت و فرصت شغلی بزرگی برای دانشجویان و تحصیل‌کردگان این حوزه فراهم خواهد آمد.

وی در ادامه به پتانسیل‌های موجود در حوزه نفت و گاز اشاره و اذعان کرد: اگر وزیر نفت از استان فارس انتخاب شود، درآمدهای خاص نفتی همچون دو درصد یا سه درصد نفت و گاز به استان می‌آید و اشتغال خوبی در بحث توسعه استان رخ خواهد داد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در ادامه با تاکید بر خشکسالی‌های پیاپی در استان و لزوم انتقال آب از خلیج فارس، گفت: آوردن آب از خلیج فارس به استان باید با جدیت دنبال شود که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی نهایی شود، همچنین بحث کشاورزی مکانیزه نیز و نحوه صحیح آبیاری بازد در دستور کار باشد.

وی با اشاره به حفر چاه‌هایی که زیر پا را تخلیه می‌کند و خطرات بسیاری به دنبال دارد، گفت: استفاده از آب کمتر در شیوه کشاورزی مکانیزه مد نظر است ضمن اینکه کشت گلخانه‌ای نیز باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

پاک‌فطرت در بخش پایانی این گفتگو به بخش صنعت نیز اشاره‌ای کرد و گفت: در بحث صنایع کوچک و متوسط نیاز به تلاش بیشتری است تا با توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی ارزش افزوده بیشتری را کسب کنیم و رونق بیشتری را برای استان رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار