قائم‌مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان گفت: با اضافه شدن سینما فلسطین همدان به جمع سالن‌های سینمایی، فیلم‌های بخش بلند جشنواره در این سینما، اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 22 September 2015
قائم‌مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان گفت: با اضافه شدن سینما فلسطین همدان به جمع سالن‌های سینمایی، فیلم‌های بخش بلند جشنواره در این سینما، اکران می‌شود.

به گزارش فارس؛ ناصر باکیده در جلسه هماهنگی ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان با بیان اینکه سینما فلسطین همدان به جشنواره فیلم می‌رسد، اظهار کرد: در صورت اضافه شدن سینما فلسطین به جمع سالن‌های سینمایی، فیلم‌های بخش بلند جشنواره در این سینما هم که دسترسی مردم بیشتر است، اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت آماده شدن سینما فلسطین برای اکران فیلم‌های جشنواره، برنامه‌ای برای افتتاح این سینما در نظر گرفته می‌شود.

قائم‌مقام دبیر جشنواره فیلم‌های نوجوانان همدان یادآور شد: در هر روز از جشنواره، سه سانس اکران فیلم خواهیم داشت که سانس صبح ویژه دانش‌آموزان و دو سانس بعد از ظهر ویژه عموم مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره در سه سالن‌ مجتمع آوینی، سینما قدس و کانون پرورش فکری اکران خواهد شد، بیان کرد: سینما قدس مرکز فیلم‌های بلند داخلی و سالن کانون پرورش فکری وی‍ژه اکران فیلم‌های خارجی حاضر در جشنواره است.

باکیده از حضور مجید مجیدی در ایام جشنواره در همدان خبر داد و اظهار کرد: فیلم محمد رسول‌الله در این ایام با حضور عوامل داخلی و خارجی این فیلم اکران ویژه خواهد داشت

وی اضافه کرد: برای بهره‌مندی بیشتر فیلم‌ها، باید المپیاد فیلم‌سازی از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

قائم‌مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان المپیاد فیلم‌سازی را یکی از اتفاقات خوب جشنواره دانست.

وی گفت: برگزاری این رویداد در کنار جشنواره می‌تواند ضمن استقبال بیشتر نوجوانان از فیلم‌های جشنواره به سمت فعالیت در این عرصه سوق یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار