قائم مقام دبیر جشنواره فیلم‌های نوجوانان همدان از حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد رسول الله در بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 22 September 2015
قائم مقام دبیر جشنواره فیلم‌های نوجوانان همدان از حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد رسول الله در بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم؛  ناصر باکیده  در جلسه هماهنگی ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان اظهار داشت: در این دوره از جشنواره نمایش ویژه فیلم محمدرسول الله و حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد رسول الله را داریم که عوامل داخلی و خارجی به همراه برخی هنرمندان نیز در همدان حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: سینما فلسطین همدان که چندین سال است به سبب تعمیرات و بازسازی در خاموشی به سر می‌برد اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند که امیدواریم در زمان جشنواره فیلم به بهره برداری برسد.

باکیده بیان کرد: ۳ سانس اکران فیلم در هر روز از جشنواره خواهیم داشت که سانس صبح ویژه دانش‌آموزان و دو سانس بعدازظهر ویژه عموم مردم است.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم‌های نوجوانان همدان گفت: فیلم‌های جشنواره در سالن‌های آوینی، سینما قدس و کانون پرورش فکری همدان اکران می‌شود که سینما قدس مرکز فیلم‌های بلند داخلی و سالن کانون برای اکران فیلم‌های خارجی حاضر در جشنواره در نظر گرفته شده است.

باکیده تصریح کرد: در صورت افتتاح سینما فلسطین و افزودن آن به جمع سالن‌های سینمایی، فیلم‌های بخش بلند جشنواره در این سینما هم که دسترسی مردم بیشتر است، اکران می‌شود.

وی افزود: حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره باید پررنگ باشد و سانس صبح ویژه دانش آموزان اکران شود و برای بهره‌مندی بیشتر فیلم‌ها، باید المپیاد فیلم سازی از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

رئیس ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان نیز در این جلسه اظهار داشت: به مناسبت بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان، همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما نیز در همدان نواخته می‌شود.

محمدابراهیم الهی تبار با بیان اینکه در این ایام باید اطلاع رسانی خوبی در مورد زمان اکران فیلمها انجام گیرد، گفت: در ایام برگزاری جشنواره باید شادی و نشاط را در چهره نوجوانان ببینیم.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و میثاق با شهدای نوجوان همدان نیز اقدام ارزشمندی است که پیش از افتتاحیه جشنواره انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار