بیانیه لشگر فاطمیون درباره افغانستان
لشکر فاطمین در بیانیه ای درباره اخبار مربوط به حضور میدانی رزمندگان فاطمیون در افغانستان و یا تلاش رسانه‌ای برای وقوع این امر در شرایط کنونی آن را بازی جدید رسانه‌ای آمریکایی - صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۹۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 21 July 2021

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مرکز رسانه فاطمیون، لشکر فاطمیون درباره تحولات اخیر افغانستان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«أَتى‏ أَمْرُ اللَّهِ فَلا تَسْتَعْجِلُوه»

سوره نحل
 

تحولات اخیر در جهان اسلام و کشورهای مسلمان منطقه بی‌شک یکی از تاریخی‌ترین دوران را بر ملت‌های مسلمان رقم زده است که صبر، تأمل، تحمل، ژرف‌اندیشی و بصیرت مؤمنانه تمام مسلمین جهان در این برهه تاریخی، می‌تواند صحنه‌ای جدید را در عرصه بر هم زدن نظم لیبرالی جهانی پدید آورد و مستکبرین عالم را ذلیل‌تر از همه تاریخ به زانو بنشاند.
 

در این بین تحولات بیست ساله افغانستان قطعا نقطه عطفی جدید بر افول و ذلت استکبار جهانی خواهد بود و مقاومت دو دهه‌ای مردم مظلوم کشورمان نتیجه‌ای الهی و برخواسته از ذات اقدس احدیت جهت پیروزی مستضعفان عالم و شکست و تباهی مستکبران جهان را در پی خواهد داشت.
 

مسائل امروز افغانستان برای هر انسان آزاده‌ای در گرداگرد این کره خاکی مهم، قابل‌توجه و قابل اعتناست و نمی‌شود به راحتی از کنار تحولات امروز افغانستان گذشت.
 

به همین مناسبت لشکر فاطمیون مواردی را پیرامون تحولات جاری و آینده افغانستان بیان می‌دارد:

1 -  شکست آمریکا در افغانستان و خروج مفتضحانه و ذلیلانه استکبار جهانی و حامیان غربی او از کشور، قطعا و یقینا دل تمام مسلمانان از جمله مردم مسلمان افغانستان را شاد کرده است. این شکست سنگین حاصل مقاومت داخلی و خارجی تمام مردم مسلمان افغانستان بوده و پایان اشغال افغانستان جشنی ملی و مردمی خواهد بود.

2 -  خروج به ظاهر نظامی آمریکا از افغانستان، حتما با تزویر و نیرنگ‌هایی همراه خواهد بود که در این ایام شاهد برخی از این حیله‌گری‌ها و مکرها هستیم. رهبران آمریکایی براساس اعلام خودشان به دنبال ایجاد بی‌نظمی و عدم وجود صلح، و ثبات و آرامش در افغانستان هستند تا از این طریق و با گسترش افراط‌گرایی بتوانند اهداف ناآشکار خود را به مانند دو دهه گذشته در زمین افغانستان پیاده کنند که ملت شریف افغانستان و تمام رهبران و دلسوزان افغانستانی باید در این زمینه هوشیار باشند.

آمریکا و دلباختگان لیبرال دموکراسی غرب هم در افغانستان و هم در خارج از کشور بلافاصله و هم‌زمان با خروج نظامیان خود از افغانستان، جنگ نرم جدی را با دو هدف عمده و اساسی آغاز کرده‌اند:

الف) هدف اول اینکه اعلام کنند با خروج آمریکا اوضاع افغانستان به سمت جنگ داخلی و ناامنی خواهد رفت تا از این طریق هم به عنوان قهرمان از افغانستان خارج شوند و هم به سایر کشورها این هشدار را بدهند که دست از مقاومت برای اخراج آمریکایی‌ها بردارند.

ب) هدف بعدی این جنگ نرم اساسی آمریکا و غرب‌گرایان، تلاش جدی برای راه‌اندازی یک جنگ داخلی با چاشنی جنگ مذهبی میان شیعیان و اهل‌سنت است و برای وقوع این امر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. در چند وقت اخیر تلاش رسانه‌ای برای به جان هم انداختن مذاهب مختلف در افغانستان به سرعت از سوی رسانه‌های آمریکایی و دلباختگان به غرب به صورت جدی پیگیری می‌شود که نمونه آن هم در افغانستان و هم در خارج از کشور قابل مشاهده است.

بی‌شک کسانی که دانسته در تکمیل این پازل جنگ نرم آمریکایی بازی می‌کنند، خائن بوده و در صورتیکه استکبار جهانی موفق به پیاده‌سازی این طرح شوم خود شود، این افراد در ریختاندن خون مردم مسلمان و مظلوم افغانستان شریک بوده و در مقابل خشم ملت غیور افغانستان قرار خواهند گرفت.

3 - در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که برخی افراد و گروه‌هایی که هیچ ارتباطی با شجره طیبه فاطمیون افغانستان ندارند دست به هوچی‌گری رسانه‌ای زده و از آدرس فاطمیون نظرات، اخبار و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهند که ذکر چند نکته درباره این مسائل ضروری می‌نماید:

الف) فرماندهان و مسئولان ارشد فاطمیون در هیچ از شبکه‌های اجتماعی به صورت رسمی فعالیت ندارند لذا اعلام می‌گردد اگر افراد، گروه‌ها و صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی با نام و عناوین منتسب به فاطمیون فعالیت می‌کنند، هیچ ارتباطی با فاطمیون نداشته و ادامه فعالیت با این عناوین به معنای خیانت و سواستفاده از این نام مقدس است.

ب) تنها مرجع رسمی اعلام اخبار و مواضع فاطمیون، مرکز رسانه فاطمیون بوده که در فضای مجازی از طریق آدرس‌های زیر فعالیت می‌کند و سایر اخبار منتشر شده از سوی سایر افراد و رسانه‌ها و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی فاقد اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار