معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره فرهنگی ابرار با محوریت سوره مبارکه انسان در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 27 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر بیان کرد: با توجه به این‌که از روز عید قربان تا بیست و پنجم ذی الحجه به مدت ۱۵ روز مناسبت‌های مذهبی زیادی وجود دارد و همچنین در این فاصله زمانی آیات مهمی از قرآن کریم بر پیامبر (ص) نازل شده است در این ایام جشنواره فرهنگی اَبرار با محوریت سوره مبارکه انسان برگزار می‌شود.
وی در تشریح موضوعات و مخاطبین این جشنواره افزود: این جشنواره در شش بخش با موضوعات تفسیر قرآن، تلاوت قرآن، شعرخوانی، مداحی، سخنرانی و پویش‌های مذهبی برگزار می‌شود که بخش اول مخاطب عام دارد و همه مردم عزیز استان می‌توانند شرکت کنند و مخاطب هر یک از پنج بخش دیگر، یکی از اقشار مخاطب سازمان تبلیغات خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: آثار شرکت‌کنندگان در گروه‌های تخصصی ارزیابی می‌شود و در هر بخش به سه نفر برگزیده هدایایی اهدا خواهد شد.
وی بیان کرد: این جشنواره از روز چهارم مرداد ماه در استان خراسان رضوی کلید خورده و تا چهاردهم این ماه یعنی ۲۵ ذی حجه ادامه خواهد داشت.
همتی‌فر اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاع از جزئیات این جشنواره، به کانال جشنواره اَبرار به شناسه Abrar۱۴۰۰ در پیام رسان ایتا و یا وب سایت اداره کل تبلیغات استان به نشانی ido-kh.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار