معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما در مدارس همدان نواخته می شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴ 23 September 2015
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما در مدارس همدان نواخته می شود.

به گزارش ایرنا؛محمد ابراهیم الهی تبار افزود: به مناسبت بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان، همزمان با بازگشایی مدارس زنگ سینما نیز در همدان نواخته می شود.

وی ادامه داد: در ایام برگزاری جشنواره باید سینماهای همدان پر از جمعیت بوده و شادی و نشاط را در چهره نوجوانان ببینیم.

وی از غبار روبی گلزار شهدا و میثاق با شهدای نوجوان نیز خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند پیش از افتتاحیه جشنواره انجام خواهد شد.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم های نوجوانان همدان در این جلسه از حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد 'رسول الله(ص)' در جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان خبر داد.

ناصر باکیده با بیان اینکه سینما فلسطین همدان تا آغاز جشنواره فیلم آماده می شود افزود: اگر این سینما به جشنواره برسد برنامه ای نیز برای افتتاح رسمی آن در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: سه سانس اکران فیلم در هر روز از جشنواره خواهیم داشت که سانس صبح ویژه دانش آموزان و دو سانس بعدازظهر ویژه عموم مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: فیلم های جشنواره در سالن های آوینی، سینما قدس و کانون پرورش فکری اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: سینما قدس مرکز فیلمهای بلند داخلی و سالن کانون برای اکران فیلم های خارجی حاضر در جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت اضافه شدن سینما فلسطین به جمع سالن های سینمایی، فیلم های بخش بلند جشنواره در این سینما هم که دسترسی مردم بیشتر است، اکران می شود.

وی گفت: نمایش ویژه فیلم محمدرسول الله(ص) نیز در این ایام خواهیم داشت که عوامل داخلی و خارجی به همراه برخی هنرمندان نیز در همدان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مخاطب فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان است افزود: این مسئله باید در جشنواره پررنگ دیده شده و سانس صبح ویژه دانش آموزان اکران شود.

قائم مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان اضافه کرد: برای بهره مندی بیشتر فیلم ها، باید المپیاد فیلم سازی از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان، چهارم تا هشتم مهر ماه در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار