فرماندار شهرستان قشم از دوران هشت سال دفاع مقدس مردم همیشه در صحنه ایران و رزمندگان اسلام در برابر دنیای کفر به عنوان پشتوانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.
کد خبر: ۹۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 22 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم، عزت کمال زاده در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با بیان این مطلب گفت: ملت بزرگ ایران با هیچ کس سر جنگ نداشته و ندارد؛ اما با قامتی استوار در برابر زیاده خواهی و جنگ طلبی دشمنان نظام اسلامی ایستادگی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: راه شهدا، جانبازان، ایثارگران با صلابت تمام در میهن اسلامی ادامه دارد و مردم ایران این حقیقت را در آئین های تجلیل از شهدای گمنام به وپژه پاسداشت 175 شهید غواص به نمایش گذاشتند.
 
رییس شورای تامین قشم از نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین مردم قهرمان شهرستان قشم به عنوان مدافعان ولایت و پاسداران مرزهای آبی خلیج فارس نام برد.
 
به گفته وی، ایران اسلامی با رهبری مقام عظمای ولایت توانسته در عرصه های مختلف علمی، نظامی، هنری و سیاست خارجی توجه جهانیان را به خود جلب کند و امروز به واسطه موفقیت دستگاه دیپلماسی کشورمان، شاهد علاقمندی جهانیان برای سرمایه گذاری در ایران اسلامی هستیم.
 
کمال زاده در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا، بر اهمیت تقویت حوزه های علمی با هدف موفقیت در صنایع مختلف برای افزایش اقتدار ایران اسلامی تاکید کرد.

همه ساله از 31 شهریور و به مدت یک هفته ویژه برنامه هایی تحت عنوان هفته دفاع مقدس با هدف تجلیل از افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس در سرتاسر ایران اسلامی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار