معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: به گفته مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در حوزه سیما تدارک خاصی در این ایام دیده شده و در ساختارها و طبقات مختلف، برنامه تهیه شده است.
کد خبر: ۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا آیینه دار در گفت‌و گو با ایسنا در رابطه با جزییات برنامه‌های آماده شده ویژه هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: ویژه برنامه مستند ترکیبی « یکی مثل ما » هر شب ساعت 20 از شبکه استانی پخش خواهد شد که در این برنامه به حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس و خانواده هایشان پرداخته می شود و ضمن گفتگوی خودمانی با خانواده هایشان بخشی از زندگی آنها مستند سازی می‌شود، علاوه بر آن بخش های متنوعی از مستندات به صورت صوتی و تصویری هم در این برنامه تدوین و پخش می شود ، تکرار آن 13:50 روز بعد است.

وی ادامه داد: برنامه «نامه‌های ماندگار »، نامه‌های یک شهید به خانواده و دوستانش محور برنامه سازی قرار گرفته است و به مطالب مندرج در نامه پرداخته و بررسی می‌شود و نهایتاً جمع بندی مطالب این شهید به بیننده ارائه می‌گردد.

آیینه دار افزود: از نکات مثبت و بارز این برنامه نشان دادن دست خط و عکسهای خود شهید است که در دوران دفاع مقدس از مناطق عملیاتی برای خانواده و دوستانش ارسال می گردد؛ این برنامه هر روز حدود ساعت 17:30 از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تهیه شده است.

وی گفت: برنامه های صبح خراسانی و شب نشینی در این ایام کاملاً به صورت ویژه برنامه تهیه شده و در این دو برنامه ضمن انعکاس برنامه‌هایی که در سطح استان توسط دستگاه‌های مختلف استان در حال برگزاری است که با دعوت از پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس مباحثی مورد استفاده مخاطبان ارائه خواهد شد، این برنامه‌ها هر روز ساعت 7 تا 8:30 وشب‌ها 21 الی 22 پخش خواهد شد یک قسمت از این برنامه‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان و قسمتی دیگر در شهرهای شمالی استان تولید و پخش خواهد شد.

معاون سیمای مرکز خراسان رضوی، تصریح کرد: سیمای مرکز مراسم رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور ماه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس را به صورت زنده و مستقیم پخش کرد؛ ویژه برنامه‌ای از نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس که در باغ موزه و پارک کوهسنگی در حال برگزاری است تهیه و تولید و پخش شود.

آیینه‌دار افزود: در ایام هفته دفاع مقدس مستندهای ویژه دفاع مقدس که از تولیدات شبکه استانی خراسان رضوی است هر شب ساعت 22 پخش خواهد شد و در حوزه پخش فیلم و سریال نیز هر روز یک فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس در ساعت 14:15 پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: سریال تلویزیونی بیدار باش نیز هر روز ساعت 19:15 از شبکه استانی پخش می‌شود. همچنین مسابقه تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس به نام « رزم آوران » ساعت 1:10 دقیقه بامداد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: کلیه برنامه‌های ویژه دفاع مقدس از طریق تلویزیون نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار