در دهه آخر صفر انجام می شود؛
شهردارمنطقه ثامن گفت: دهه آخر صفربا مشارکت مردم و هیئت های مذهبی داخل و خارج از استان موکب های سلامت و خیمه های روضه در فضاهای باز بافت پیرامونی حرم مطهر برپا خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 21 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، سید فرهاد حجازی در این خصوص، افزود: منطقه ثامن به دلیل همجواری با حرم مطهر حضرت رضا(ع) در طول سال میزبان زائران میلیونی است .

وی اضافه کرد: به فراخور همین موضوع نیز منطقه ثامن منطقه همیشه بیدار است و با توجه به این موضوع شهرداری این منطقه نیز در طول ۲۴ساعت به ویژه در ایام اربعین ودهه آخر صفر آماده خدمات دهی به زائران امام رضا(ع) است و فعالیت های رفت و روب، شستشو و گندزدایی معابر و دیگر اقدامات زیرمجموعه خدمات شهری به صورت یه شیفت و با افزایش ۲۵ درصدی نیروهای در هر شیفت کاری انجام می شود.

شهردارمنطقه ثامن تصریح کرد: در ایام شهادت مولا و ولی نعمتمان علی بن موسی رضا(ع) با مشارکت مردم هیئت ها و حسینیه ها به ویژه کسبه وساکنان بافت پیرامونی حرم مطهرآماده فضاآرایی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی و خدمت رسانی به زائران و عزاداران هستیم.

حجازی با بیان اینکه به همین مناسبت فضاها و معابر منتهی به حرم مطهر به صورت گسترده سیاه پوش می شود، اظهارکرد: همچنین موکب هایی تحت عنوان موکب های سلامت به همراه خیمه های برگزاری روضه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نیز از سوی هیئت های داخل و خارج استان دراین ایام در فضاهای باز منطقه ثامن مانند زمین های ورزشی روباز، ره باغ ها و همچنین فضاهای باز در مجاورت مساجد و حسینیه های موجود در منطقه برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات و با توجه به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز معابر منطقه به ویژه معابر منتهی به حرم مطهر به قاب تصاویر شهدای والا مقام به ویژه شهدای منطقه ثامن مزین می شوند.

شهردارمنطقه ثامن افزود: همچنین در این ایام طرح پویش من ماسک می زنم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد امربه معروف و نهی منکر درمجتمع های تجاری و... اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار