مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار:
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 22 September 2021

به گزارش تابناک رضوی ازگلبهار حمیدرضا خمّر بااشاره به چگونگی آغاز سال تحصیلی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: بازگشایی مدارس بصورت آرام و تدریجی اتفاق خواهدافتاد واین حضور متفاوت و متعادل خواهدبود که مشارکت فعالانه دانش آموزان و اولیاء را طلب می کند .

وی گفت: مدارس در سه دسته با جمعیت زیر ۳۰ نفر، ۳۰ الی ۳۰۰ نفر و بالای ۳۰۰نفر تقسیم می شوند و به ترتیب از سوم مهرماه، اول آبان ماه و پانزدهم آبان ماه بصورت حضوری شروع به کار می کنند، آموزش مجازی و تلویزیونی نیز همچنان در کنار آموزش حضوری خواهد بود.

خمر افزود: اگر مدارس غیر دولتی دستورالعمل هاو الزامات را رعایت کنند مجوز کلاس حضوری نیز برایشان صادر می شود.

مدیر آموزش و پرورش گلبهار گفت: هدف ما مدیریت راهبری آموزش های حضوری و بهبود کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی است.

وی اظهار کرد: اولویت ما حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده ها، بالا بردن کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی می باشد. رویکرد این است که واکسیناسیون دانش آموزان بطور کامل انجام شود و طبق دستور العمل های جدید اگر خدای ناکرده دانش آموزی به کرونا مبتلا شد بجای کل مدرسه فقط همان کلاس تعطیل شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ضروری واجتناب ناپذیراست گفت: کلاس ها حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل می شود و مدت زمان کلاس ها برای پایه های مختلف متفاوت است..

حمیدرضا خمّر در پایان با اعلام اینکه آموزش حضوری تابع هیچ رنگ بندی کرونایی نیست و باید در هر صورت و با حفظ سلامت و رعایت دستورالعمل های ستادکرونا برگزار شود گفت: سرویس دهی دانش آموزان طبق هماهنگی با شهرداری بوده و جای نگرانی نیست اما بدلیل شرایط فعلی ممکن است کمی طول بکشد تا دانش آموزان هماهنگ شوند، سعی و تلاش ما این است تا اواسط مهر ماه نیز تمام مشکلات احتمالی از جمله کمبود نیرو انسانی درآموزش وپرورش گلبهار را رفع نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار