سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی"

سارقان اماکن خصوصي و معابر در دام پلیس رودسر

کد خبر: ۱۰۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ 11 April 2022

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری سارقان اماکن خصوصي و معابر با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان، پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتي به مالباختگان، زمينه تداوم امنيت پايدار و ارتقاء اعتماد عمومي به پليس را افزايش خواهد داد.

وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي و معابر در سطح شهرستان رودسر، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقيقات و استفاده از شگردهای پلیسی یک متهم را در اين پرونده‌ها شناسايي و با هماهنگي قضائي وی را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از اعتراف متهم 29 ساله به 15 فقره سرقت اماکن خصوصي و معابر در سطح شهرستان رودسر با همدستی يك نفر ديگر خبر داد و بيان داشت: متهم 27 ساله ديگر اين پرونده دستگير شد.

این مقام انتظامی تصريح كرد: سارقان با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ جوانمردي در پايان از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار