انجام70عملیات اطفای حریق درمریانج

شهردار مریانج از انجام 70 عملیات اطفای حریق و امداد در مریانج در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 06 October 2015
شهردار مریانج از انجام 70 عملیات اطفای حریق و امداد در مریانج در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش فارس؛محسن معصوم‌علیزاده اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری نیروهای آتش‌نشان شهرداری مریانج به 53 عملیات اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تعداد اعزام نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 70 درصدی مواجه شده است.

شهردار مریانج از انجام عملیات امداد و نجات نیز خبر داد و تصریح کرد: 17 عملیات امداد نجات در این مدت برای این ایستگاه ثبت شده که این درحالی است که در 6 ماه نخست سال گذشته نیز این تعداد 9 مورد بوده است.

وی از تعداد فوت‌شدگان و مجروحین این عملیات‌ها خبر داد و گفت: در 6 ماه سال جاری متاسفانه یک کشته و یک مجروح برجا مانده است و این در حالی است در سال گذشته 18 مورد بوده که تعداد 6 نفر فوت و بقیه مجروحان این حادثه‌ها بوده‌اند.

وی عمده موارد اطفای حریق و امداد را مربوط به برون‌شهری دانست و افزود: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 39 عملیات برون شهری، 12 مورد درون‌شهری و 16 مورد روستایی ثبت شده است.

شهردار مریانج ادامه داد: در 6 ماه نخست سال گذشته نیز تعداد 12 عملیات درون‌شهری، 18 عملیات برون شهری و تنها دو عملیات روستایی انجام شده بود.

وی تعداد عملیات‌های اطفای حریق را به تفکیک بیان کرد و گفت: از 53 عملیات، یک مورد کارگاهی، دو مورد در فضای سبز، 17 مورد در مزرعه، 20 مورد زمین‌های بایر، یک مورد خدماتی، سه مورد وسیله نقلیه بوده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی، همواره برای داشتن شهر و خانه‌ای ایمن تلاش کنند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار