پذیرش60دانشجوی کارشناسی ارشددرملایر

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر از پذیرش 60 دانشجو در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 10 October 2015
رئیس دانشگاه پیام نور ملایر از پذیرش 60 دانشجو در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فارس،مرتضی مرادی در مراسم جشن ورودی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه پیام نور ملایر تحصیل می‌کنند اظهار کرد: از این تعداد 500 دانشجو امسال پذیرفته شده‌اند که تاکنون 350 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 25 رشته، گرایش در دانشگاه پیام نور ملایر فعال است که از این تعداد دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی نیز در مقطع کارشناسی است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ملایراز پذیرش 60 دانشجو در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: ابن دانشجویان در دو رشته ادبیات و جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی پذیرفته شده‌اند.

وی یادآور شد: به دنبال این هستیم در آینده تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد را در این دانشگاه بیشتر کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ملایر بعد از دانشگاه پیام نور استان در جایگاه دوم قرار دارد گفت: امیدواریم بتوانیم کیفیت را در بخش‌های مختلف این دانشگاه بالا ببریم.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه پیام نور سامن نیز گفت: این دانشگاه نیز با 80 دانشجو در سه رشته زیر نظر دانشگاه پیام نور مرکز ملایر فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه می‌توانند به صورت غیرحضوری تحصیل کنند گفت: امسال برای نخستین‌بار در دانشگاه‌های پیام نور کشور علاوه بر کلاس‌های حضوری، امکان استفاده دانشجویان در 30 رشته در کشور به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه فرهنگی یکی از مهمترین مباحث مورد توجه در دانشگاه پیام نور مطرح است به همین دلیل اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار