به گزارش تابناک مازندران ، مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران که در پی تبلیغات گسترده این شرکت موسوم به 2020 راغب به استفاده از این خدمات شده اند اما در کمال تعجب شاهد قطع و یا اختلال در مقاطع زمانی مختلف هستند .
قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است .
یکی از مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران به شمال نیوز گفت :
دلیل استفاده من از اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران ، حساسیت و اهمیت
کارم بوده و بدلیل اینکه گمان می کردم این شرکت با توجه به حجم تبلیغات و
گستردگی فعالیتش می تواند خدمات مطلوبتری به نسبت دیگر ارائه دهندگان
اینترنت پر سرعت ارئاه کند مشتری آن شدم .
وی قطع بدون اعلام قبلی خدمات از سوی شرکت مخابرات را غیر قابل توجیه
دانست و اظهار داشت : حساسیت کار من به نحوی است که قطع و یا اختلال دو
روزه اینترنت پر سرعت آسیب های جدی به فعالیتم وارد می کند .
این شهروند مازندران افزود : در تماس با شرکت مخابرات مازندران اعلام
نمودند که در حال تغییر سایت هستیم و ساعتی دیگر دوباره تماس بگیرید تا
نشانی جدید سایت را به شما اعلام کنیم . در حالی که برای احترام به مشتریان
می بایست از قبل به آنان اعلام شده تا نسبت به جایگزینی اقدام کنند .
به هر ترتیب انتظار می رود شرکت مخابرات مازندران نسبت به ارائه خدمات
مطلوب تر به مشتریان همت گمارده و اصل مشتری مداری را سرلوحه کار قرار دهد .
منبع:شمال نیوز