مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد از باز طراحي و بهره برداري دو سامانه فرهنگي با همكاري كاركنان معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ 27 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، سميعي با بيان اين خبر، اظهار كرد: سامانه" اتفاق" جهت مديريت برنامه هاي اجرايي و سامانه " سما" براي مديريت برنامه هاي مشاركتي و تشكل هاي فرهنگي، با توجه به بالارفتن اهميت و تقاضا، همچنين ارتباط هرچه بهتر با عموم مردم مجدد باز طراحي شده است.

وي تصريح كرد: اين سامانه ها با الگو گرفتن از نسخه قديم خود وهمچنين استفاده از دانش و تكنولوژي هاي روز مهاجرت خوبي به نسخه جديد خود داشته اند.

سميعي در ادامه با اشاره به ديگر موارد شاخص مد نظر در باز طراحي سامانه هاي اشاره شده اظهار كرد: استفاده از درگاه ملي خدمات دولت براي ورود يكپارچه به سامانه ها، اتصال هوشمند به سرويس هاي شهرداري از جمله نقشه و امكان استفاده از اطلاعات مكاني به روز، امكان تعريف رديف هاي بودجه و تعيين كدهاي حمايتي به ازاء هر تشكل، امكان ارسال پيام، ابلاغيه و اعلاميه به ذينفعان، امكان ارزيابي برنامه ها توسط شهروندان و ساير بهره برداران، امكان تعيين رديف بودجه هاي معاونت و مناطق، امكان كار با سامانه از طريق تلفن همراه در اين سامانه ها از جمله موارد مهم در بازطراحي سامانه هاي " اتفاق" و" سما " مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار