بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان تخصصی اعصاب و روان ابن سینا

مهندس دوستی؛ استاندار هرمزگان با همراهی دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بیمارستان ابن سینا، تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان استان هرمزگان، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 01 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//در این بازدید با حضور رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، رییس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص)، رییس بیمارستان ابن سینا و جمعی از مسئولان استانی  و مدیران دانشگاه انجام شد، استاندار هرمزگان با بیماران، کادر درمان و پرسنل بیمارستان گفت‌وگو کرد و از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد.

 
استاندار هرمزگان در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی، خواستار رفع مشکلات و کمبودهای بیمارستان ابن سینا شد. وی همچنین بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای بیماران روانپزشکی و خانواده‌های آنان تاکید کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در حال اجرا برای ارتقای کیفیت خدمات در بیمارستان ابن سینا ارائه کرد.
 
بیمارستان ابن سینا به عنوان تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در استان هرمزگان، خدمات تخصصی روانپزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد که بازدید استاندار هرمزگان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با هدف رفع مشکلات این بیمارستان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی در استان هرمزگان انجام شد.
 
این بازدید که نشان دهنده ی توجه و اهتمام استاندار هرمزگان به حوزه سلامت روان در استان است در خصوص مواردی چون نوسازی و بهسازی بخش های روانپزشکی، افزایش فضای فیزیکی با توجه به تعداد بالای پذیرش بیماران در بیمارستان ابن سینا، سیستم خنک کننده و تجهیزات سیستم سرمایشی با توجه به گرمای هوا در هرمزگان بحث و گفتگو شد.
 
همچنین استاندار هرمزگان در خصوص تأمین مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه و صدور مجوز راه اندازی خیریه بیمارستان ابن سینا جهت کمک به بیماران نیازمند این بیمارستان قول مساعدت داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار