رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه کارشناسان شوراهای آموزش و پرورش و کارشناسان مدارس آموزش از راه دور استان‌های سراسر کشور اشاره کرد

آموزش و پرورش استان هرمزگان الگوی موفق در کشور به واسطه ایجاد هنرستان های جوار صنعت و توسعه آموزشهای فنی و مهارتی است

کد خبر: ۱۱۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 10 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ در جلسه کارشناسان شوراهای آموزش و پرورش و کارشناسان مدارس آموزش از راه دور استان‌های سراسر کشور که در اردوگاه شهید رجایی تهران در حال برگزاری است، از استان هرمزگان به عنوان استان پیشرو در توسعه هنرستان‌های جوار تقدیر شد. 

 

حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: استان هرمزگان در اجرای مولد سازی املاک و احداث ۴۰ کلاس درس تا مهر ماه از محل فروش املاک مازاد، به عنوان یک نمونه موفق در زمینه استفاده بهینه از املاک آموزشی قدیمی و تبدیل آن‌ها به منابع جدید برای توسعه فضاهای آموزشی شناخته شده است. این اقدام نه تنها به بهبود کیفیت آموزشی در استان کمک کرده است، بلکه الگویی برای سایر استان‌ها در استفاده بهینه از منابع موجود فراهم آورده است. 

 

در این راستا وی تاکید کرد: همکاری‌های بین بخشی و مشارکت جامعه محلی در این پروژه‌ها نقش بسزایی در تحقق اهداف سازمان نوسازی مدارس داشته و می‌تواند در آینده نیز به توسعه متوازن و پایدار فضاهای آموزشی در سراسر کشور کمک کند.

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مسئولیت اجتماعی صنایع و به تبع آن توسعه مدارس جوار در استان هرمزگان نمونه‌ای موفق از دستاوردهای این استان است که این موفقیت با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و همکاری مدیر کل آموزش و پرورش استان به دست آمده است.

 

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، نیز در این جلسه گفت: توسعه هنرستان‌های جوار از جمله اقدامات موثر آموزش و پرورش هرمزگان در راستای استفاده از پتانسیل سایر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت سایر نهادها در امر تعلیم و تربیت است.

 

قابل ذکر است این جلسه با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، و حمید رضا خان محمدی رئیس نوسازی مدارس کشور و کارشناسان کلیه استان‌های کشور در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار