پیام مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران طی پیامی، ۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار" را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ 07 August 2024

پیام مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت روز خبرنگار

 
به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران طی پیامی، ۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار" را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛
 
 
اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است و به مسئله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد.
 
 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 
هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی "روز خبرنگار" نامگذاری شده است، به پاس تلاش‌ها و خدمات ارزنده خبرنگاران این روز فرصتی است تا از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود، نخبگانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه گذاشته‌اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند.
 
حق گویی و مطالبه حق توسط خبرنگاران یقینا مجاهدتی بزرگ و فداکاری فرهنگی سترگی است که مستلزم ارج گذاری و قدردانی همه ما است.
 
خبرنگار، فقط یک واژه نیست؛ بلکه یک ‌راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده؛ بلکه شخصیتی است که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد.
 
بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما نیز در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین و ترویج فرهنگ خیر و احسان همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره برده‌ایم.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان جامعه رسانه‌ای استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده، و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش عمده ای در انعکاس فعالیت ها و خدمات این نهاد مقدس و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه را دارند ابراز نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای تان به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.
 
 
میثم معافی 
مدیر کل کمیته امداد مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار