رئیس قوه قضاییه:

مشکلات معیشتی نباید در کار کارکنان دستگاه قضا خلل ایجاد کند

گره استان‌ها- رئیس قوه قضاییه گفت: مشکلات معیشتی نباید در کار کارکنان دستگاه قضا خلل ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 26 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک در استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان با اشاره به وجود مشکلات معیشت، اظهار داشت: این مشکلات و مسائل معیشتی نباید در انگیزه و خدمت‌رسانی صادقانه کارکنان دستگاه قضا خللی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه قضا می‌توانند با رفتار حسنه و تکریم ارباب رجوع زمینه رضایت آنان را فراهم کنند گفت: اگر کسب رضایت ۱۰۰ درصدی مردم سخت است، اما کارکنان دستگاه قضایی باید این مهارت را در خود بیش از پیش تقویت کنند و بهترین رفتار و برخورد را با ارباب رجوع داشته باشند.
قاضی‌القضات بر ضرورت تسریع در کار مردم تأکید کرد و گفت: گر چه حجم کار در تمامی بخش‌های عدلیه بسیار است ومن به این سختی و حجم کار آگاه هستم، اما همه باید تلاش کنیم تا امور قضایی مردم با سرعت بیشتری انجام شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بر ضرورت صیانت از کارکنان و قضات تأکید کرد و گفت: زمانی که یک قاضی به واسطه لغزشی که داشته با سلب صلاحیت مواجه می‌شود اندوهگین می‌شوم، از این رو تأکید دارم باید به صیانت از مجموعه و فرد فرد کارکنان و قضات توجه ویژه شود.
وی یکی از مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان دستگاه قضایی را موضوع مسکن عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامتی در دستور کار ست.
جمهوری اسلامی ایران بر معادلات جهانی اثرگذار است
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر معادلات جهانی اثرگذار است؛ گفت: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی صدام با کمک و حمایت تمامی کشور‌ها علیه ایران وارد جنگ شد و ایران با تمامی قدرت‌های استکباری در حال جنگ بود، اما امروز عزت و اقتدار ایران در بالاترین مرتبه است و مستکبران اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران بر معادلات جهانی اثر چشمگیر دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: این روحیه بالا و پایمردی مردم غزه و لبنان انسان را شگفت‌زده می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز صهیونیستی تنها به فکر بقای خود است و فکر توسعه موجودیت نامشروع خود نیست افزود: مقاومت مردم غزه و لبنان مثال زدنی است و امروز صهیونیست علی رغم جنایات بی‌سابقه، به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته‌اند و نتوانسته‌اند جنبش حماس را از بین ببرند.
رییس قوه قضاییه گفت: بیش از ۴۵ سال که از عمر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد ما همواره با انواع تحریم‌ها مواجه بودیم و این تحریم‌ها خسارت‌ها را برای کشور به دنبال داشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: کسی تردید ندارد که ما امروز با مشکلاتی مواجه هستیم و باید این مشکلات پیگیری شود، اما باید در کنار رفع مشکلات دستاورد‌های انقلاب نیز برای مردم تبیین شود.
وی گفت: باید مردم بدانند با وجود جنگ و تمامی تحریم‌ها ظالمانه امروز به دستاورد‌هایی بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، امنیتی دست یافتیم.

 

انتهای پیام/ ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار