سپاهان صفر تراکتور 1:

پایان طلسم 11 ساله با طعم صدرنشینی تیم تراکتور

گروه استان‌ها- با کسب یک پیروزی بزرگ خارج از خانه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، در پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با کسب 13 امتیاز به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰ 28 September 2024
به گزارش «تابناک آذربایجان‌شرقی»- روز آخر هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال، با دیدار حساس تراکتور و سپاهان از ساعت 18:30 دقیقه و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در حالی آغاز گردید که تیم تراکتور جهت کم کردن فاصله خود با سپاهان و رسیدن به صدر جدول و تیم سپاهان جهت حفظ صدرنشینی خود و افزایش فاصله با سایر رقبا به دنبال سه امتیاز این بازی بودند.

بازی با حملات خوب تیم تراکتور در شروع بازی همراه بود که واکنش های خوب پیام نیازمند دروازه بان سپاهان مانع از عافلگیری سپاهان در ابتدای این بازی گردید.
 در ادامه در یک فعل و انفعال در میانه میدان در دقیقه 30 و با خطای مهدی ترابی و دخالت VAR در این صحنه و اخراج او تراکتور مجبور شد ادامه بازی را با 10 نفر دنبال کند. تراکتور پس از بیرون امدن از شئوک اولیه این اخراج در دقیقه 45+1 موفق شد با ضربه دقیق ستاره خود امیر حسین حسین زاده که روی یک شوت از راه دور که از سوی ایگور پوستونسکی به سمت دروازه سپاهان زده شد و با ریباند پیام نیازمند همراه شد، با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم سپاهان با افزایش فشار و حملات بر روی دروازه تراکتور و با توجه به برتری نفری خود و بازی در خانه، به دنبال جبران گل خورده و حفظ صدرنشینی در این دیدار بودند. ولی آنالیز خوب اسکوچیچ از سپاهان و بازیکنان آن ها و عملکرد خوب دفاعی تیم تراکتور باعث شد تا مهاجمین سپاهان در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام باشند و در پایان تیم تراکتور موفق شد با تک گل ستاره خود امیر حسین حسین زاده بازی حساس این هفته را به پایان برساند.

تیم های تراکتور و سپاهان در این دیدار در حالی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از آخرین پیروزی تراکتور در اصفهان و در مقابل سپاهان 11 سال می‌گذشت. و همچنین به علت تخلف میزبان و بر اساس حکم کمیته انضباطی باین دیدار با حضور 25 درصد از ظرفیت تماشگران در حال برگزاری بود. 

با پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر تیم تراکتور با کسب 13 امتیاز و با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت تا بیش از پیش خود را به عنوان مدعی درجه یک قهرمانی در این فصل رقابت‌ها معرفی نماید.

 هفته ششم لیگ برتر
 ورزشگاه فولادشهر

 تیم داورری: وحید کاظمی - فرهاد فرهادپور - دانیال باشنده - میثم حیدری/
 ناظر بازی: سعید بطحایی داورVAR : محمدحسین زاهدی‌فرد - کمک: علیرضا ایلدرم گل: امیر حسین حسین زاده (دقیقه 45+1)
 کارت زرد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده از تراکتور و هادی محمدی از سپاهان کارت قرمز: مهدی ترابی

 ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد(سیدمهدی حسینی-77)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده(سوکول چیکاشلی-70) و تومیسلاو اشترکالی(مهدی شیری-51)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی(برایان دابو-69)، رضا اسدی(ابوبکر کامارا-46)، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی(حسین گودرزی-80)، صالح حردانی(جواد آقایی پور-80)، محمدمهدی محبی(رضا شکاری-69)، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی

سرمربی: ژوزه مورایس
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار