فرصت 2 ماهه برای صدور کارت ملی هوشمند

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: هموطنانی که برای دریافت کارت ملی هوشمند به دفاتر پستی مراجعه کرده‌اند بعد از انجام مراحل مختلف باید دو ماه صبر کنند تا امکان صدور کارت ملی هوشمند آنها فراهم آید.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 29 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عبداللهی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و موانع پیش‌روی صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پستی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از کارت ملی هوشمند به عنوان اصلی‌ترین کارت شناسایی در آینده الزامی و اجباری خواهد شد به همین دلیل ضرورت دارد هموطنان با مراجعه تدریجی نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با صدور کارت ملی هوشمند حتی امکان دارد در آینده‌ای نزدیک اطلاعات سایر کارت‌ها نیز در این کارت تجمیع شده و امکان بهره‌گیری از آن به شکل کامل فراهم آید، افزود: تلاشمان بر این خواهد بود تا شرایط متفاوتی در ارائه خدمات به هموطنانمان در ادارات پست برای دریافت کارت ملی‌شان انجام شود.

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: علاوه بر اداره کل پست استان و باجه مرکزی‌ پست در چهارراه امام(ره)، ما در شهرهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر و کوثر نیز اقدام به صدور کارت ملی هوشمند از طریق دفاتر پست می‌کنیم و در آینده نزدیک در سایر شهرستان‌ها نیز با فراهم کردن تجهیزات و امکانات سعی خواهیم کرد تا ارائه خدمات را به شکل مطلوب‌تر و کیفی‌تر انجام دهیم.

عبداللهی فرصت 2 ماهه برای صدور کارت ملی هوشمند را بیان کرد و یادآور شد: بعد از انجام تمام مراحل ثبت‌نام از طریق پیامک در موعد مقرر به افراد اطلاع داده می‌شود تا برای دریافت کارت ملی هوشمند خود به ادارات پست مراجعه کنند.

این مسئول قدم اول در انجام مراحل کار را پیش ثبت‌نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به ادارات پست اعلام کرد و ادامه داد: برای انجام سایر مراحل نیز از طریق تماس تلفنی و یا پیامک اقداماتی انجام شده و نوبت‌دهی برای متقاضیان با هدف انجام سریع‌تر کارها در اولویت قرار گرفته تا زمینه صدور کارت ملی هوشمند با همکاری ثبت‌احوال استان اردبیل فراهم آید.

مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه ما سعی کردیم تا در نقاط مختلف زیرساخت‌ لازم برای صدور کارت ملی هوشمند را فراهم کنیم، عنوان کرد: با راه‌اندازی سیستم یکپارچه ارائه خدمات پستی و توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی سعی بر ارتقای توانمندی‌های کیفی و کمی در این حوزه است.

عبداللهی توسعه خدمات انفورماتیک را به همراه ارتقای فعالیت‌های ساماندهی و الزام بخشی به ارائه خدمات از طریق فناوری‌های جدید یادآور شد و افزود: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تلاشمان بر این است تا در بهترین شرایط و در کنار ادارات پست از طریق دفاتر پیشخوان خدمات مناسب‌تری را به هموطنان در بخش‌های مختلف ارائه کنیم.

وی ضرورت تکمیل بانک اطلاعاتی کدپستی شهرهای اردبیل را نیز برای ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر یادآور شد و ادامه داد: با تکمیل کدپستی 10 رقمی در قالب طرح ملی سامانه یکپارچه نشانه ایرانیان تلاش خواهیم کرد تا بعد از احصای کدپستی شهرها و روستاها به صورت دقیق روی نقشه این برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل پست استان اردبیل همکاری خوب شهرداری را در اجرای این طرح و پلاک‌کوبی بر اساس یکسان‌سازی کدپستی و پلاک‌های شهری بیان کرد و گفت: تمام تلاشمان بر این است تا در جلب رضایت مردم خدمات هر چه سریع‌تر و کیفی‌تر و به موقع در حوزه پستی انجام شده و هموطنانمان از این خدمات استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار