تامین آب شرب روستاهای مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر گفت: با اجرای سه مجتمع آبرسانی مشکل آب شرب روستاهای مشگین شهر رفع شده و نیاز آبی روستائیان منطقه تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 01 November 2015

ابراهیم امامی در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه برخی روستاهای این شهرستان با مشکلات آب شرب مواجه هستند، تصریح کرد: اقدام اولیه ما برای رفع نیازها مطالعات آمایش بود که به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه اساس طرح آمایش پروژه های آبرسانی تعریف شده است، تصریح کرد: با اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال در سال جاری از محل اعتبارات ملی در نظر داریم سه پروژه مجتمع آبرسانی شهید سلیم زاده، مجتمع قره بیگ لو و بنی هاشم را اجرا کنیم.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به رفع نیاز آبی ۶۰ روستا در سال گذشته تاکید کرد: در اغلب روستاها اقداماتی جهت آبرسانی مطلوب انجام شده است.

وی تاکید کرد: هنوز در برخی روستاها نیاز آبی رفع نشده و تلاش بر این است چه در حوزه شرب و چه بخش زراعی نیاز روستاها با مدیریت بهینه منابع رفع شود.

به گفته امامی از جمله در برخی مناطق مانند ارشق که نیاز آبی شدیدی داشت اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم و با تامین نیاز برخی روستاها طرح های آبرسانی برای مابقی نیز اجرا می شود.

وی افزود: اجرای به موقع طرح های آبرسانی منوط به تامین اعتبارات است و انتظار می رود تا آخر سال ۹۵ از محل اعتبارات ملی و اعتبارات شهرستان به صورت کامل نیاز آبی روستاها تامین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار