مهار آتش سوزی کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان خلازیر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی این آتش سوزی خاموش شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 04 November 2015
سید جلال ملکی روز چهارشنبه افزود: در ساعت 5:38 بامداد امروز آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان خلازیر کوچه کاظمی به سامانه 125اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی در یک کارگاه رنگرزی، مبل سازی و چوب سازی به وسعت 250 متر مربع اتفاق افتاده بود افزود: در محل آتش سوزی مقدار زیادی چوب، تینر، بنزین و قطعات مبل سازی وجود داشت که آتش در این محل کاملا شعله ور و در حال گسترش به کارگاههای مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه محل آتش سوزی در یک کوچه باریک و تنگ قرار داشت گفت: آتش نشانان ابتدا در وسعت 100 متر مربع عملیات لوله کشی انجام دادند و در ادامه برای مهار آتش وارد عملیات شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجاورت محل آتش سوزی تعداد زیادی کارگاه مبل سازی وجود داشت که آتش نشانان با اقدام لازم مانع سرایت آتش به این کارگاه ها شد و در ادامه با مهار آتش نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

ملکی افزود: در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما بخشی از این کارگاه به ویژه قسمت سقف کارگاه بر اثر آتش سوزی تخریب شد و آتش نشانان در ساعت 7:19 پس از تخلیه دود و لکه گیری به این عملیات پایان دادند.

وی گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشغول بررسی علت وقوع این حریق هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار