نادر قاضی پور:

صداوسیما با پایین کشیدن فیتیله اش از مردم عذرخواهی کرد

طعا بروز چنین حرکت هایی از جانب صداوسیما ناشایست و محکوم است و نمایندگان ملت در مجلس ضمن ابراز تاسف از این رویداد آن را پی گیری خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 09 November 2015

نتیجه تصویری برای نادر قاضی پور

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار سایت تابناک آذربایجان غربی، با اشاره به حرکت ناشایست رسانه ملی و توهین به مردم شریف آذربایجان اظهار کرد: قطعا بروز چنین حرکت هایی از جانب صداوسیما ناشایست و محکوم است و نمایندگان ملت در مجلس ضمن ابراز تاسف از این رویداد آن را پی گیری خواهند کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه این حرکت ها به حساسیت های قومی در منطقه دامن میزند، اما مردم قهرمان و انقلابی آذربایجان همیشه ثابت کرده اند که پی رو خط و اصول انقلاب و رهبری اند.

وی افزود: نمایندگان ملت از طریق مجاری قانونی پیگیر این مسئله اند و قانون مندانه نسبت به احقاق حقوق آذربایجانی ها اقدام خواهند کرد. نادرقاضی پور ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در این برهه حساس گفت: با توجه به بحث نفوذ، مهم ترین مسئله ای که رهبری از ما میخواهند حفط وحدت است، ما اجازه نمیدهیم یکسری افراد امنیت و آرامش شهر و کشور را زیر سئوال ببرند.

قاضی پور تاکید کرد: صداوسیما با پایین کشیدن فیتیله اش از مردم عذرخواهی کرد و با توجه به این عذرخواهی دیگر نیازی به تجمع اعتراض آمیز نیست چرا که ما پی گیر قضیه هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار