در پاسخ به اهانت برنامه«فیتیله»؛

بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در پاسخ به اهانت برنامه«فتیله»به مردم غیور و ولایتمدار آذری زبان بیانیه ای صادر کرد. با کلیک روی این خبر متن کامل بیانیه را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 10 November 2015
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در پاسخ به اهانت برنامه«فیتیله»به مردم غیور و ولایتمدار آذری زبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، متن کامل بیانیه در زیر آمده است:

«بنام خدای خوبی ها»

«ياأيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم…»حجرات/13


بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در پاسخ به اهانت برنامه«فتیله»به مردم غیور و ولایتمدار آذری زبان

«همه جای ایران سرای من است»


بدون تردید حماسه سازی های مردم فهیم وآزاده ایران اسلامی درجریانات مختلف سیاسی و اجتماعی که همواره حامل پیام های پرمعنا و بزرگی همچون وحدت، همدلی و انسجام ملی این ملت برای جهانیان بوده، حاکی از احترام متقابل اقوام و موفقیت در عرصه های گوناگون در هر نقطه از این سرزمین در سایه وجود قومیت های مختلف به مصداق این آیه شریفه بوده است.

این در حالی است که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همواره از این همدلی و همزبانی به خشم آمده و مترصدانه منتظرند تا به بهانه ای این ملت بزرگ و تمدن و فرهنگ والای آن را مورد آماج تیرهای زهرآگین کینه و نفرت خود سازند که نمونه های بارز آن را بارها در نقاط مختلف ایران یکپارچه و در قالب های مختلف قومیت گرایی بالاخص از طریق رسانه ها و بوسیله عناصری فریب خورده و ساده لوح شاهد بوده ایم و علاوه بر شادی بیگانگان و تلخکامی مردم، صدمات غیر قابل جبران مادی و معنوی را نیز به پیکره این نظام و مرز و بوم وارد کرده اند.

اکنون با اظهار کمال تأسف، در سالی که مزین به«دولت و ملت، همدلی و همزبانی»شاهد شکوفایی این مرز پرگوهر در سایه خدمت بی منّت«دولت تدبیر و امید»هستیم و در برهه ای از زمان که چشم فتنه گران داخلی و خارجی مترصد کوچکترین فرصت برای عملی نمودن نقشه های شوم خود هستند، شاهد یک سهل انگاری دیگری در«فضای رسانه ملی»شده و بدون عبرت آموزی از این درس های تاریخی، با حرکاتی نسنجیده، به نام نمایش ترکیبی فانتزی در روز جمعه 15 آبان ماه در بخش"هتل فیتیله ای"که از جمله برنامه های کودک و نوجوان شبکه دو سیما می باشد، به دلیل عدم نظارت درست عوامل اجرایی آن، علاوه بر دیالوگ های مسخره آمیز، بالاخص در محتوا موجبات اهانت و توهین به آذری زبانان عزیز و غیور را فراهم آورده است.

تاجایی که باز هم با آب ریختن در آسیاب دشمن، به شدت در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرده و متاسفانه موضوعی شد تا رسانه های معاند نیز به پوشش این موضوع بپردازند و از آن به عنوان "توهین شنیع علیه ملت ترک!" یاد کنند.

لذا شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهیدان که خون خود را در راه اعتلای فرهنگ متعالی این مرز و بوم نثار کردند و امام شهدا و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، هرگونه فتنه انگیزی را محکوم نموده و به اطلاع عموم می رساند قومیت های مختلف سرمایه سترگ این میهن اسلامی است که احساس هویتی مشترک را برای همبستگی ملی فراهم آورده و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی لازم است، با درک این جایگاه و لزوم حفظ حرمت کلیه اقوام و اقشار جامعه در جهت تقویت این گنجینه ارزشمند لحظه ای غفلت ننماید. بنابراین ضمن دعوت از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران بخصوص در استان ولایتمدار اردبیل برای حفظ آرامش و خویشتن داری، از مسئولین ذیربط انتظار دارد با تأسی از منویات و هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و درکنار سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید راه های هرگونه ایجاد شکاف در اتحاد و انسجام ملی را برای عوامل داخلی و خارجی بسته و ضمن حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با مسببان این برنامه به طور قاطعانه برخورد نمایند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
به نام خدا
با تشکر از بیانیه شورای هماهنگی ، بنده نیز به عنوان یک شهروند موافقم که از سوی عوامل تولید کننده سهل انگار شده ، لیکن توهین کنندگان اصلی و عوامل ایجاد فتنه و نفاق ، کسانی هستند که این دست برنامه های پربیننده و مردمی را ابزار ایجاد آشوب و تحریک قومیت ها قرار می دهند . بایستی این موضوع کاملا دقیق آسیب شناسی شده و عوامل شناسایی شوند تا اقدامات مشابه تکرار نشود .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار