تسریع ساخت استخر در لامرد

کد خبر: ۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷ 12 March 2015

 نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در جمع اعضای هیئت های ورزشی شهرستان لامرد اظهار داشت: به لحاط بعد روانی، فرهنگی و نشاط و سلامت اجتماعی باید بیش از پیش به ورزش توجه کنیم و به دنبال توسعه و فراهم کردن اماکن ورزشی در شهرستان باشیم.

وی در ادامه به تخصیص اعتبارات به توسعه اماکن ورزشی در لامرد پرداخت و از تسریع در ساخت و اتمام استخرسرپوشیده شهرستان تا تابستان سال آینده با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خبر داد.

این نماینده مجلس افزود: مبلغ ۲۰۰میلیون از اعتبارات ماده ۱۸۰ و ۵۰۰ میلیون از سهمیه ۲درصد نفت و گاز شهرستان به تربیت بدنی و توسعه اماکن ورزشی در سال جاری اختصاص یافت که برای ساخت ورزشگاه کافی نبوده و با اضافه شدن اعتبارات سال آینده پروژه ها اتمام خواهند یافت.

موسوی با اشاره به مجموعه ورزشی شرکت نفت در لامرد تصریح کرد: یک مجوعه ورزشی ناتمام شامل سالن و استخر در اختیار شرکت نفت قرار دارد که با رضایت خود شرکت نفت این مجموعه به تریت بدنی واگذار خواهد شد و در سال آینده با اختصاص اعتبارات به این مجموعه آن را تکمیل خواهیم کرد.

در این نشست ورزشکاران به بیان دستاوردهای خود در سال جاری و مشکلاتشان پرداختند که عدم وجود سالن های بانوان، سالن تخصصی رزمی کاران، عدم وجود حامی مالی برای برگزاری مسابقات، عدم وجود پیست های دوچرخه سواری و اسکیت و عدم وجود مکان ورودی پیست وتور سواری با توجه به حضور زیاد علاقه مندان به این رشته ها از جمله مشکلات وزشکاران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار