تساوی تیم های فوتسال یاسین پیش رو قم و فرش آرای مشهد

در هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، بازی دو تیم فوتسال یاسین پیش رو قم و فرش آرای مشهد با نتیجه تساوی 5بر 5 به پایان رسید.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 19 November 2015
به گزارش تابناک قم، در این مسابقه که عصر پنجشنبه در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، دو تیم یک بازی تماشایی و پرگلی را به نمایش گذاشتند و در نهایت امتیازها نیز بین تیم میهمان و میزبان تقسیم شد.

در این مسابقه علیرضا وفایی سه گل، محمد کرمانی و محمد وزیر زاده نیز هر کدام یک گل برای تیم یاسین پیش رو قم به ثمر رساندند.

برای تیم فرش آرای مشهد نیز جیسون فرانیسکو دی راموس بازیکن برزیلی این تیم، هادی عبدالهی و علی احمدی و مجید خزائی(دوگل) گلزنی کردند.

در این بازی دو تیم، به شرایط داوری معترض بودند و بارها نیز به دلیل انتقاد به داوری بازی متوقف شد.

جم تاج مهجور، رضا ترابی، رضا رحیمی، علی حاتمی و احمدرضا جباری داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

میثم ایلانلو از تیم فوتسال یاسین پیش رو قم و دروازه بان اول تیم فوتسال فرش آرای مشهد در این مسابقه از سوی داور مسابقه با کارت قرمز جریمه و اخراج شدند.

در این مسابقه تیم یاسن پیش رو قم سه مرحله از تیم فرش آرای مشهد جلو افتاده بود که تیم فرش آراء با تلاش فراوان نتیجه را به تساوی می کشاند، سه شوت تیم فرش آرای مشهد نیز به تیرک دروازه تیم یاسین پیشرو اصابت کرد.

تیم یاسین پیشرو قم با کسب 23 امتیاز در رده ششم و تیم فرش آرای مشهد نیز با 16 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارند. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار